Wpis z mikrobloga

Mireczki proszę o poradę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kupiłem słuchawki JBL w styczniu. Wczoraj odpadła mi jedna z nasadek (widoczne na zdjęciu). Widzę, że druga również się odkleiła i zaraz też odpadnie. Znajomy z innego sklepu podpowiada mi, że sklep nie przyjmie reklamacji powołując się na uszkodzenie mechaniczne. Na słuchawkach nie ma żadnej rysy ani nic. Wydawało mi się, że to czarne to jest integralna część słuchawek i to nie ma prawa odpaść. W moim odczuciu to, że to odpadło jest wynikiem konstrukcji słuchawek i sklep powinien przyjąć reklamacje. Co innego gdybym urwał kabel albo coś. Miał ktoś taki przypadek, że uszkodzenie mechaniczne było następstwem wady produktu?
black_flower - Mireczki proszę o poradę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kupiłem słuchawki JBL w styczniu....

źródło: comment_iJRPvOpROlAcUETGZKj886rE8znvBq9f.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@black_flower: jak dla mnie to probój JBL to po kosztach przy słuchawkach jedzie chyba, ja sobie kupiłam bezprzewodowe i z d--y przestały się ładować a wszytko niby okej (przyznali mi reklamację) Z tego co widziałam na internecie jeden typek wysłał na reklamację jakieś bezprzewodowe oni mu wpisali na kartce że coś przy Jacku nie tak i wysłali nowe ( ͡° ͜ʖ ͡°) warto próbować
  • Odpowiedz
@Leel00: dobrze, ale co jeśli mi powiedzą, że nie przyjmą mi ich dlatego, że uszkodziłem je sam - mogą powiedzieć, że tu urwałem, ale w mojej ocenie to w ogóle nie powinien być element ruchomy w takich słuchawkach.
  • Odpowiedz