Aktywne Wpisy
Jamniki2 +206
Ja #!$%@?, nie zapomnę jak wkręciłem jakiejś idiotce z tagu #narkotykizawszespoko że mam koks w Warszawie, typiara po 5 minutach gadki podała mi swoje dane, zdjęcia na maxmodels czy jakoś tak i chciała obciągnąc za grama xD masakra, dzieci nie ćpajcie. Nawet jej nie odpisywałem, a ona dalej sama się upokarzała. #heheszki #bestofmirko no i #warszawa stoilca xD
Mówi się
- EMBAPE 53.2% (318)
- MBAPE 25.6% (153)
- inaczej 21.2% (127)
Na DX11 nie ma tragedii ale różnice sięgają nawet 20%
#pcmasterrace #nvidia #amd
@Amasugiru: Vulkan ma już 3 lata i póki co tylko kilka tytułów go używa i podejrzewam, że się to prędko nie zmieni. DirectX to już utarty standard a wychodzenie poza standardy to koszty które nie przełożą się ostatecznie na jakieś większe zyski. Nawet DirectX 12 jakoś się niezbyt przyjął a co dopiero mówić o przesiadce na coś kompletnie
Największym problemem w tym przypadku są pieniądze.
Studia standardowo piszą grę pod dx 9 lub dx 11.
Do wprowadzenia obsługi np. dx 12 lub vulcan muszą zatrudnić dodatkowych programistów.
Wiec z ekonomicznego punktu widzenia im się to nie opłaca (poza dużymi studiami, które na to stać), bo niepotrzebnie zwiększa koszt produkcji gry.
Zresztą zbyt duża część graczy dalej używa starszych kart graficznych