Wpis z mikrobloga

  • 1168
Tak wygląda polski odcinek nowootwartego, rowerowego szlaku pienińskiego... Takie rzeczy coraz bardziej utwierdzają mnie w przekonaniu, że Polakom do zniszczenia własnego dziedzictwa nie są potrzebni ani Niemcy, ani Rosjanie, ani tym bardziej imigranci. Starcza im spokojnie własny brak myślenia i poczucie estetyki rodem z deptaku w Mielnie ( ͡° ʖ̯ ͡°)

##!$%@? #pieniny #rower #turystykarowerowa #velomalopolska #100latplanowaniawpolsce #estetyka i trochę #architektura plus #architekturakrajobrazu
starface - Tak wygląda polski odcinek nowootwartego, rowerowego szlaku pienińskiego.....

źródło: comment_Fu44jfEzImKANJfMWJbvzJeU4sK97Rlb.jpg

Pobierz
  • 133
  • Odpowiedz
@Toomoo: @Logytaze: a to nie wiedziałem () w takim razie zmienić ją na deptak dla ludzi.

Ciekawe jak szeroka jest ta trasa i gdzie położona - dałoby się tam puścić - oczywiście jednokierunkowo - auta? Ludzie nie musieliby wtedy wychodzić z auta, by zwiedzać tzw. american way. Oczywiście ograniczenie prędkości i droga jednokierunkowa, ale to chyba rozumie się samo.
  • Odpowiedz
@starface: Powiem tak: fajnie, że ktoś pomyślał o osobach które przywożą do Szczawnicy własny rower, z cienką oponą. Szkoda tylko, że nikt nie pomyślał o jakimś rozwiązaniu które nie zepsuje krajobrazu.
  • Odpowiedz
@3mielu: to ja ci powiem, że jest taniej tylko w przypadku cieńszych konstrukcji z mma, np 4cm wiążącej i 3 ścieralnej, i to ścieralnej czarnej - wtedy cena jest całkiem porownywalna. Przy czerwonej masie bez porównania kostka jest tańsza. Natomiast przy sciezkach o lepszej konstrukcji, które obecnie ciągle spotykam, 5 cm wiążącej i 4 cm ścieralnej nie jest taniej.

A wiem to bo dysponuje cenami prosto u źródła ;)

Warto
  • Odpowiedz
@cienki137: Ale w Małopolsce robi się to inaczej - województwo buduje VeloDunajec, asfaltowe, bez obrzeży po wałach - i myślę, że cena nie jest tu problemem (zresztą kawałek dalej na VD jest fragment z czerwonym mma). A ten kawałek też budowany w ramach VeloDunajec tylko przez tłumoki ze Szczawnicy, a nie województwo.

@johnnyMetalowy: Małopolska ma tego już sporo - po torach kolejowych w sumie tylko kawałek Szlaku Wokół
mucher - @cienki137: Ale w Małopolsce robi się to inaczej - województwo buduje VeloDu...

źródło: comment_RMeibBRTz53iM4xFcGfQcMla5f2VcpaZ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@starface: Właśnie na terenie PN. Swoją drogą - PPN nie pozwolił na asfaltowanie ścieżki w Sromowcach, gdzie indziej kazał zrobić to kolorową masą - a tu, w zasadzie w jednym z bardziej reprezentacyjnych miejsc zgodził się na takie gówno.
  • Odpowiedz
@mucher: zupełnie nie liczyłem obrzezy, nic a nic. Położenie jedynie i wyłącznie nawierzchni. U mnie brukarze biorą minimum 25 od metra, z reguły chca 30, cena kostki 26 do 28. Do tego jakaś podsypka cempiask z transportem i wychodzi około 60 zł. A w przypadku ścieżki z czerwonej masy to sama ścieralna tyle mniej więcej kosztuje.

Żeby ścieżka rowerowa z masy była bardziej opłacalna od tej z kostki musi byc,
  • Odpowiedz