Wpis z mikrobloga

czy ktoś mógłby wyjaśnić fenomen tego zdjęcia? mianowicie dlaczego poszło tak a nie inaczej?

architekt robi aby projekt, bierze za niego 15 kafli i ma #!$%@? w budowę? czy też musi doglądać?

nie znam się, ale jak zamawiam coś to fajnie żeby było chociaż 0,90:1 takie jak chciałem

architekt po prostu daje pomysł?

kto #!$%@?ł? architekt dzban? pan Józek budowlaniec? pan Marcin kierownik budowy? czy pan Jan deweloper?


#budownictwo #architektura #pytaniedoeksperta #budowadomu
niochland - czy ktoś mógłby wyjaśnić fenomen tego zdjęcia? mianowicie dlaczego poszło...

źródło: comment_NK6Sd2cu7cZPhFQ0KjswwlY1jpIpP6wy.jpg

Pobierz
  • 34
  • Odpowiedz
@niochland: Standardowa praktyka. Pan Janusz developer kupuje gotowy projekt, wrzuca do reklam wizualizacje architekta, a potem tnie koszty na dekoracjach i bierze farbę/tynk z promocji w lokalnym składzie budowlanym.
https://z500.pl/projekt/299/Zs1,domy-szeregowe-w-nowoczesnym-stylu-przeszklona-lukarna-i-energooszczedna-bryla.html
Dodatkowo na wizualizacjach piękne ogródki, w rzeczywistości szeregówka wciśnięta między istniejącą zabudowę.
https://www.wykop.pl/wpis/40369293/czesc-wykopki-przedstawie-wam-dzisiaj-nowa-inwesty/
  • Odpowiedz
  • 215
@niochland Ja #!$%@?ę, jakbym dostał taki barak zamiast tego co na zdjęciu to ktoś by stracił coś wiecej niż zęby. Jak w ogóle w 2019 można takie koszmarki stawiać? A już swoją drogą, szeregówki to rak. Roboty masz tyle co przy domu, a dodatkowo wszystkie wady mieszkania.
  • Odpowiedz
@franaa: W dodatku jak budujesz swój dom, to wszystkie niedoróbki widzisz w momencie, gdy jeszcze coś można naprawić. A u dewelopera bierzesz w ciemno, a potem np. po kilku latach budynek osiada bo stoi na wysypisku gruzu, grzyb w domu bo są mostki termiczne, rośliny w ogrodzie nie chcą rosnąć na 10cm warstwie mułu z piaskiem (tzw. "czarnoziem"), a deweloper mówi, że rękojmia owszem, ale jak sąd powie że to
  • Odpowiedz
  • 1