Wpis z mikrobloga

#allegro #zakupyprzezinternet #onlineshopping #prawo #prawakonsumenta

Przedstawię moją sytuację. Kupiłem na allegro pewną rzecz za 1500zł. Nie byłem do końca przekonany co do tego towaru. Jak się okazało sprzedawca był w moim mieście. Wysłałem maila z zapytaniem czy jeśli kupię przez internet, ale odbiorę osobiście to czy przysługuje mi prawo zwrotu do 14 dni. Powiedziano mi, że nie, dlatego kupiłem do paczkomatu. Odebrałem paczkę 27.03 i moje obawy co do tego sprzętu okazały się słuszne. Dlatego 28.03 odstąpiłem od umowy. Coś mnie jednak tknęło i zadzwoniłem do sprzedawcy, zaproponowano mi wymianę na inny egzemplarz. Zgodziłem się, tego samego dnia pojechałem do siedziby firmy i wymieniono mi go od ręki. Po sprawdzeniu go jednak okazało się, że występuje ten sam problem. Dlatego zadzwoniłem, że jednak oddaje. Żeby było szybciej zaproponowałem, że oddam osobiście. Tak też zrobiłem. Dostarczyłem im sprzęt 1.04. Dzisiaj jest 10.04 a wciąż pieniędzy nie otrzymałem. Termin mija jutro. Nie chce się brutalnie im przypominać, ale wysłałem 2 maile z pytaniem kiedy mogę spodziewać się zwrotu gotówki na które odpowiedzi nie dostałem. Co według Was zrobić w takiej sytuacji?
  • 7
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@agenttomek99: Czekasz cierpliwie do końca terminu zwrotu a potem jak nie oddali to idziesz do prawnika skonsultować dalsze kroki żeby nie zrobić jakiejś głupoty przez którą nie odzyskasz pieniędzy