Wpis z mikrobloga

Siema Mirasy. Szukam #lustrzanki dla mojej koleżanki ( ͡º ͜ʖ͡º) w budżecie około 2 tysięcy polskich złotych. Koleżanka jest laikiem w tej dziedzinie i aparat ma jej służyć do rozpoczęcia swojej przygody z fotografią oraz dalszego rozwoju w tym kierunku ( ͡º ͜ʖ͡º) Oczywiście będzie to coś używanego z gatunku Nikon/Canon + obiektyw kitowy, żadnych fajerwerków. Wstępnie sprawdziłem, że w tym budżecie można dostać używanego Canona 70D/60D. Jeśli chodzi o Nikona to nie mam jeszcze rozeznania i tu prośba do was, jeśli możecie to żebyście polecili jakiś model do porównania, aby mieć jakąś alternatywę. Jedynie co to mialem w ręce kiedyś D90 i wiem, że sprzęt godny polecenia, jednak ma on już swoje lata i może znajdzie się coś nowszego w tej cenie? Ja również jestem jestem laikiem także jeśli coś źle kombinuję to proszę mnie poprawić ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Pozwolę sobie zawołać jeszcze #fotografia #canon i #nikon
  • 11
@bladolux: jeśli chodzi o wybór systemu to niech kieruje się 1) tym co mają znajomi (zawsze to łatwiej się o coś spytać lub pożyczyć obiektyw) 2) tym co lepiej leży w ręce (to ciężko sprawdzić przed kupnem ale można się przejść do jakiegoś fotojokera i pomacać porównywalne puszki Nikona i Canona, one mają inny układ przycisków i menu); oprócz tego GENERALNIE mówiąc dużych róznic między nimi nie ma

jeśli chodzi o
@Cryptonerd_io: czemu miałabym czegokolwiek szukać? Jak dla Ciebie 2 tys na sprzęt na początek to dużo, to przykro mi z Twojego powodu. Niemniej jeśli ktoś chce się rozwijać, lepiej kupić coś starszego dającego możliwości rozwoju, niż plastikowe gówniane padło, którym po pięciu minutach chce się jebnąć o ścianę.

@bladolux: nie odbierz tego jako reklamę, ale możesz przekazać znajomej, że jeśli wybierze system canona i zmieści się w cenie po kupnie