Wpis z mikrobloga

@Freso: Tak, dzisiaj to już tańsza sprawa ogarnąć pompowtryski, niż ogarnąć wtryski I POMPE wtryskową.

Powoli ta tendencja pojawia się również w ciężarówkach, gdzie proste pompowtryskiwaczowe silniki są tańsze dzisiaj do ogarnięcia, od starych silników z pompą sekcyjną, która po prostu swoje kosztuje i mocno komplikuje cały układ.
  • Odpowiedz
Remont wynosi zatem 900-2500 I przeważnie jest to ta dolna granica.


@Freso: I tyczy się to obu rodzajów 1.9 TDi.

Poza tym regeneracji nigdy bym się nie podjął. Wymiana na używany wtrysk z rozbitka z dobrymi danymi ze stołu tylko wchodzi w grę w starych autach. Regeneracja to nie to samo i bardzo często są problemy.

No i z vp37 sprawa "regeneracji" to śliski temat. Bo uszczelnienie to nie regeneracja jak
  • Odpowiedz
  • 0
@Niebadzlosiem
No ok, możesz mieć trzy 50 letnie babska używane przez kilkadziesiąt innych osób, z nadwagą i chorobami, albo ładna 25 letnia dziewice.
Ja wybieram 25 latke.
  • Odpowiedz