Wpis z mikrobloga

@widmo82: Do poprawy?
Niech naliczają keszbek.
Sami zgarną kasę, a u mnie zostanie zawyżony kurs dolara, który musiałem opłacić z własnej kieszeni.
  • Odpowiedz
@widmo82: A u mnie nie załapało. Tak jak pisałem wtyczka przekierowała mnie po 5 sekundach na stronę ali.com bez refa. Co ciekawe dzisiaj zalogowałem się tak samo jak w sobotę i przekierowało mnie z reflinkiem...
Druga sprawa jak jestem na stronie globalej to po kliknięciu w tą małą ikonkę planet plus, mam tylko opcje by sprawdzić jakie są oferty cashbackowe. A na stronie pl, mam podane cashbacki dla poszczególnych kategorii
Hatam - @widmo82: A u mnie nie załapało. Tak jak pisałem wtyczka przekierowała mnie p...

źródło: comment_mXU9fNQ4FxgirrQPctugB1n4INOibFpY.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Hatam: ja nie logowałem się przez wtyczkę, wyłącznie przez stronę www i tam klikałem w reflink, ktoś już chyba o tym pisał... może Ty w innym wpisie, nie pamietam. może to jest faktyczny powód niezaliczania zwrotów,
@igor_x
  • Odpowiedz
@widmo82: Jakoś przeżyję te zakupy za 27zł (czyli jakieś 3zł cashbacku po stawce z soboty).
Ale PP trochę namieszało, bo w regulaminie wyraźnie napisali, że promocyjny cashback uzależniony jest od posiadania wtyczki PP w wersji 2.1. i płatności przez przelewy24.
Wszystkie transakcje robiłem przez stronę. Jedynie tą jedną na 27zł przez wtyczkę, czyli aliexpress->logowanie przez wtyczkę->okienko z informacją o automatycznym przekierowaniu na stronę logowania (proszę czekać 5 sekund)->przekierowanie na aliexpress
  • Odpowiedz
@widmo82: Odświeżałem stronę PP, później przez wtyczkę ze stronyPP wyszukiwanie ali.
Jeśli mieli buga, a informowali, że wtyczka musi być, to po co dublowali rozwiązania, które nie spełniały podstawowych warunków serwisu PP?
Mi to wygląda na bug, którego jestem ofiarą.
  • Odpowiedz
W innych serwisach, wchodzisz, płacisz, masz pełne dane.
Łącznie z wejściem bez zakupów.
Numery zamówień, data wejścia, dla każdego wejścia osobne pole.
Data naliczenia keszbeku, z datą wypłacenia.
Wszystko.

Może
  • Odpowiedz
@Hatam: Ja mam zakupy za ponad 900$ i zero.
Chciałem zrobić reklamację, komunikat, że nie robiłem zakupów.
Keszbek 15%, by weszło 50$ na zamówienie.
Ty masz kilka złoty, ja trochę więcej.
Nigdy więcej.
Zrobili buga i
  • Odpowiedz
@PlanetPlus: Wprowadziliście zbugowaną wtyczkę do swej usługi.
Daliście warunek, by mieć podwyższony keszbek, musicie ją mieć (warunek).
Teraz winę za korzystanie z niej, przerzucacie na użytkowników Waszego serwisu.
Ja to tak widzę.
Nie chcecie naprawić tego, co zepsuła Wasza wtyczka.
Uparcie przerzucacie winę, na niczego winnego
  • Odpowiedz
@PlanetPlus: Z tego co czytam to żadna z kilku transakcji, realizowanych w różnych odstępach czasowych nie została zaliczona z automatu u @Igor_x . Kto jak kto, ale on zjadł zęby na nie jednym cashbacku więc sugerowanie, że kilka razy nie zalogował się przez gapiostwo... delikatnie mówiąc jest niepoważne. Skłaniałbym się do stwierdzenia, że jednak wykonywał takie kliki przez wtyczkę, które wasz system nie loguje jako poprawne przejście mimo, ze
  • Odpowiedz
Wtyczkę należy traktować, jako integralną część waszego systemu. Musiała zostać zainstalowana, by otrzymać podwyższony keszbek.
Zapis regulaminu co do opcji wyszukiwania sklepu, został wypełniony.
  • Odpowiedz