Wpis z mikrobloga

Kupilem wczoraj hulajnoge xiaomi z ali za 1300 z magazynu w hiszpanii i dzisiaj dostalem taka wiadomosc:

Etstar Guo: Hi Dear Friend.

Thank you for your purchasing from us.
In order customers get the items perfect, all items before shipping need to be tested. we tested this item and found some deficiencies issue, not perfect.

To make sure you'll receive perfect product, we returned them to factory for new stock. We are doing our best to find new supply of the item, but we are not sure when it will be in stock. we also did not expect it is with the deficiencies issue. Now let us solve it together .

Please help us choose the cancel reason : "Other Reason" for cancel the order,
Next time we will offer you the good discount .

Please Choose an option, really appreciated for your earlier reply so we can process this order for you soon.
Please accept our sincerely apologize for this inconvenience.

If you have any questions,please contact us.Service people are here with you all the time .

Have a good day!
Best Regards

Cos nie wiem czy ufac temu co pisze wiec pytam was: co zrobic w takiej sytuacji?

#aliexpress #xiaomi
  • 16
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@TenAnonToKlopoty: jak ty odwołasz zamówienie, to oni mają czyste konto, a do tego pewnie nie dostaniesz pełnego zwrotu, bo koszty obsługi zamowienia, czy coś takiego.
Ciekaw jestem jak niby testowali hulajnogę, skoro powinna być nowa, zapakowana i zafoliowana. Jak by wysłali otwarta to mi jest to w pełni nowy produkt, a jak testować bez otwierania?
@TenAnonToKlopoty: Standardowy chwyt majfrienda. Raczej Ci nie wyśle, jak nie anulujesz. Jest też możliwość, że poda Ci fejkowy tracking i będziesz czekał 60 dni na kasę (o ile nie zapomnisz o sprawie i wystąpisz w terminie o zwrot).
@TenAnonToKlopoty: jak to co? zwrot kasy bo tak jak inni pisali, wysle ci fake tracking i bedziesz sie jarał ze udało sie :) zakladaj spor, jak dosle w terminie to anulujesz a jak nie to szybciej kase dostaniesz. w sporze dodaj screen rozmowy, niech go mocniej piecze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@TenAnonToKlopoty: trochę szkoda kuponu. Dziwne jest to, że cały czas ma hulajnogi wystawione. Według mnie masz 2 opcje:
1) Robisz cancel order i dostajesz kasę za parę dni i kupon masz w plecy
2) Grzecznie odpisz, że zależy Ci na hulajnodze i możesz trochę poczekać na nową dostawę. Ale grzecznie, a nie w stylu "nie obchodzi mnie to, zapłacone to wysyłaj :)", bo wtedy, jak pisali koledzy wyżej, mogą Cię czekać