Wpis z mikrobloga

@XpruF: nie polecam wkładki. Luz występuje głównie od strony śruby. Lepsze będą gąbki co by kierownica nie stukała.
Potrzebujesz zestaw kluczy, 18 i chyba 8 do regulacji linki hamulca. Trochę imbusów, wkrętak krzyżakowy, klej na gorąco bądź silikon do uszczelnienia otworu którym idzie linka hamulca, pianka montażowa do uszczelnienia rury, trochę taśmy kaptonowej i lakieru bezbarwnego do wymiany izolacji płyty głównej. Światło tylne też możesz rozebrać i coś tam polakierować. Z
  • Odpowiedz
@Account_executive: najważniejsza jest poprawna regulacja zaczepu oraz hamulca. Potem kontrola śrub i ciśnienia (te sprawdzaj raz na dwa tygodnie). Z rzeczy, które warto kupić, to imho tylko wspornik błotnika oraz gumowa końcówka na stopkę, ewentualnie jeszcze jakaś folia na panel do zabezpieczenia przycisku.
  • Odpowiedz
@Account_executive: no niestety nie do końca przemyślana jest ta konstrukcja ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Jeszcze przypomniało mi się o wyprostowaniu przedniego koła względem kierownicy i podważajkach do ściągania opon. Dobrym pomysłem jest też wymiana śrubek pokrywy baterii na jakieś płaskie.
Z tym światłem jak nie zabezpieczysz to zdechnie po kilku dniach z kałużami. Ta dziura w rurze to must have do zrobienia. Inaczej po deszczowym dniu masz
  • Odpowiedz