Wpis z mikrobloga

@paprykarzszczecinski1:

Seria tak "jako-tako". Dużo pomaga remap oprogramownia (hondata,ktumer)
Te silniki maja duży potencjał jeśli chodzi o kolektor ssący i wydechowy. Na seryjnym słupku z seryjną kompresją można po w.w modyfikacjach i mapowaniu dojść do 250 km.
https://grafixautozine.pl/category/k-series/

Skrzynie są pancerne. Seria w EP3 nie ma szpery. Ale jest cała masa opcji z dodaniem. Od mfactory po quaife, OEM (FN2) do Wavetraca który jest genialny :)

Prędkości sobie policz
https://www.zealautowerks.com/transcalc.php
http://www.teammfactory.com/calculator
@grafixautozine wnętrze mnie przeraża, tam jest tylko klima i elektryczne lusterka/szyby ( ͡° ʖ̯ ͡°) ale UFO mi się już nie podoba z wyglądu i w sumie jest gorsze

Jeszcze myślałem nad Megane RS - tutaj problemy z elektroniką i wygląd na minus.
Oraz audi S3 8l, tutaj większy komfort, turbo i lepsze wyposażeniem.

No nie wiem co zdziałać
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@paprykarzszczecinski1: jeszcze raz powtarzam. Zależy co oczekujesz od auta i gdzie będziesz je głównie używał. Co innego bujanie się po bułki a co innego jazda po torze, drag itp.
Taki ep3 250km zjada na śniadanie w.w auta na trackdayu.
Ale widzę że szukasz wygody.