Wpis z mikrobloga

Jak się optymalizuje koszty Google merchant center i reklamy produktowe FB? Puściłem obie reklamy i google około 50gr a FB to 70 do nawet 1zl. Konwersja z FB zerowa, z google około 2% czyli reklama nie zarabia nawet na siebie nie mówiąc już o zarobku dla mnie. Zacząłem pozycjonować na long tail ale tutaj znowu koszty rosną lawinowo. Jakieś pomysły nad optymalizacja kosztów reklamy? Jakie macie % konwersji?
#marketinginternetowy
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@maryjuszpitagoras: wyrzucaj nieopłacalne słowa kluczowe, optymalizuj koszt, dostosuj cenę kliknięcia do tego co chcesz osiągnąć - czy walczysz o pierwszą stronę czy nastawiasz się na ludzi którzy przeszukują Google sklep.

Jest sporo możliwości, wszystko zależy od produktu, marży i budżetu.
  • Odpowiedz