Wpis z mikrobloga

@doskonale_sobie_radzisz: Dobrze, fajnie że pokazałeś nam jak się można bawić manualem w ponad 500 konnej wyścigówce z przerobionego BMW. Tylko powiedz co to ma do rzeczy w przypadku jakiegoś wypierdka w kombi co ma 130 KM, 10 sekund do setki i napęd na przód ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@doskonale_sobie_radzisz: na pewno świetnie by się tym jeździło w korkach, tam, gdzie automat wygrywa, super przykład ( ͡° ͜ʖ ͡°) jakby team miał portfel bez dna to typ by pewnie jeździł z sekwencyjną, nie oszukujmy się, tutaj chodzi o czasy. Ale kierownik niezły, nie powiem.

@Szybciejztalodziarnia: łatwo nie jest, ale da się, tylko trzeba trenować nawet na codzień, normalnie hamując, żeby lewa stopa nie była taka
  • Odpowiedz
Oczywiście w różnych autach różnie są te pedały rozmieszczone, czasem to przeszkadza - w Sierze było mi trudno to robić, w Subaru bez problemu ;)


@Odczuwam_Dysonans: this /\, dodatkowo w 1.8t ME7.5 odcina mi gaz gdy dotykam lewą stopą hamulca, więc odpada dohamowywanie w dłuższych zakrętach hehe
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@damian_co_dalej: nom, w VAGach, w Hądach, w Oplach odcina. Bez sensu - zawsze jak zmieniam tarcze komuś to je wstępnie docieram, więc delikatnie parę razy przyhamowuje lewą, na początku mnie to dziwiło. W żadnej Beemce nie odcina, to mają u mnie na duży plus ;)
  • Odpowiedz