Wpis z mikrobloga

Miraski jeszcze raz pisze do was może ktoś da jakąś wskazówkę. Opisze jeszcze raz, samochód na benzynie i gazie ma wahania obrotów, nie duże bo powiedzmy o 50 ale to nie są wahania w górę i w dół, samo w dół tak jakby nie wiem jeden cylinder nie zapalił (Chociaż nie wiem czym się objawia nie zapalenie cylindra bo się z tym jeszcze nie spotkałem) i czuć to dość mocno w samochodzie takie pojedyncze szarpnięcia.
Podczas jazdy jest w porządku jak mam wciśnięty gaz (W jakimkolwiek zakresie), jak jadę na biegu ale nie wciskam gazu w ogóle to czuje te szarpnięcia też dość wyraźnie, dzisiaj miał delikatny problem z odpaleniem dodatkowo i na zimnym silniku czasem go zaszarpie nawet jak mam wciśnięty gaz. W sumie ma to od niedawna z tydzień? wcześniej chodził idealnie nic nie wahały się obroty. Filmik poglądowy dołączę jeszcze. #audi #audi80 #mechanikasamochodowa
Wextor - Miraski jeszcze raz pisze do was może ktoś da jakąś wskazówkę. Opisze jeszcz...
  • 20
@Wextor: Może regulacja albo czyszczenie gaźnika by pomogło. Gdzieś z boku jest śrubka do regulacji składu mieszanki na biegu jałowym (można próbować regulować na słuch ale lepiej na analizatorze spalin). Chyba że gdzieś zapłon wypada na którymś garze przez układ zapłonowy albo lewe powietrze (np. z dziurawego węża łączącego go z serwo).
czy może być to wina czujnika temperatury który jest pod spodem ten głównej rury łączącej silnik z chłodnicą?


@Wextor: Raczej nie, bo to chyba czujnik od podgrzewacza kolektora ssącego. Chyba tylko silnik 1.6 PP 70KM, miał elektronicznie sterowany gaźnik.
@biskup2k: No więc wyjąłem całkowicie gaźnik i go rozebrałem, wszystko wygląda w środku ładnie, zapadki chodzą bez problemu żadnego jedyne co było dziwne to na górnej uszczelce gdy ręcznie pociągnąłem dźwignie gazu po puszczeniu szły bąbelki z paliwa jak sądzę, czyli ta uszczelka musi nie trzymać jak trzeba albo po prostu nie trzymała bo puściły ją 4 śruby co trzymają cały gaźnik, niemniej jednak nadal jest tam 6 zwykłych śrub trzymających
@Wextor: Dużo ci nie powiem bo przy gaźniku keihina grzebałem tylko raz a jak kupiłem inny sprawny w o niebo lepszym stanie za 90zł to wywaliłem ten niesprawny i nie dociekałem. Może jak miałeś pusty gaźnik to jeszcze pompka przyspieszacza była zapowietrzona i cofnęła powietrze do komory pływakowej.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@biskup2k: wymienię te przewody i jak to nie pomoże to kupię repair kit do tego gaźnika że wszystkimi uszczelkami i go zrobię a jak to nie pomoże to w dupie to mam niech się udławi tymi obrotami xD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@biskup2k: wymieniłem uszczelki w gaźniku i złożyłem go od nowa, kupiłem nowe kable do świec i nadal jest to samo, jedyna różnica to taka że ma więcej obrotów na luzie (do 1400) przy próbie regulacji ta śrubka z boku gaźnika obroty maleją ale chodzi też bardziej nierówno
@Wextor: Ta boczna śrubka (regulacja składu mieszanki) nie służy do regulacji obrotów. Obroty się zmienią ale dlatego, że silnik będzie chodził na ubogiej albo za bogatej mieszance. Obroty powinno się regulować wychyleniem przepustnicy w tym wypadku a śrubką składu mieszanki regulować z analizatorem albo przynajmniej tak aby silnik miał najwyższe obroty.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@biskup2k: wróciłem ja do oryginalnego położenia, da się jakoś samochód odpalić bez tego filtra powietrza całego żeby był dostęp do gaźnika żeby można było pokręcić swobodnie tymi śrubkami czy wysadzę gaźnik w kosmos xD
@biskup2k: pokręciłem tą drugą śrubą od linki gazu i może troche zeszły ale problem obrotów jest jeszcze bardziej dzisiaj jak ostatnio, teraz to już lata góra dół wskazówka (od 800 do 1200) i nawet na zimnym mi zgasł sam, mimo wszystko jeździ normalnie, tylko na luzie takie jaja