Wpis z mikrobloga

@Falcinho: Niech sprawdzi czy ciśnienie paliwa jest poprawne. Ja w moich 307 ale benzyna powodem problemów okazał się czujnik ciśnienia paliwa. A niepotrzebnie wymienili mi pompe paliwa.
  • Odpowiedz
@Falcinho: wrzuc to sobie w translatora to sie dowiesz xD Jade tramwajem ale z mojego niemieckiego wynika, ze jest problem z lopatkami zmiennej geometrii sprezarki, i powoduje to problemy z ukladem doladowania
  • Odpowiedz
@Falcinho: Sygnal z czujnika cisnienia doladowania za niski w porownaniu do wartosci zadanej.
Prawdopodobne przyczyny: zapchany filtr powietrza, jakies przedmioty w dolocie, nieszczelnosc miedzy turbosprezarka a kolektorem dolotowym, uwalony czujnik cisnienia ladowania, uwalony czujnik polozenia lopatek kierownicy turbiny (?), problemy z podcisnieniem, lopatki kierownicy turbiny zablokowane w pozycji "najnizsze ladowanie", niesprawna turbosprezarka.
  • Odpowiedz
@bidzej dzięki za odpowiedź. Co według Was może to być? Od czego zacząć? Na komputerze pokładowym wyświetla się abgassystem błąd. Wiem, że wirtualnie to nie naprawa ale znacie się na temacie lepiej ode mnie. :)
  • Odpowiedz
@Falcinho: ten blad "Abgassystem" to moze byc wszystko, zaczynajac od poziomu AdBlue, przez zapchany DPF/SCR po uwalone turbo.

Co do pierwszego: zaczalbym od filtra powietrza i szczelnosci/droznosci dolotu. Potem sprzawdzenie przewodow i wtyczek wszelich czujnikow w okolicy dolotu i turbo. Jak tu sie nic nie znajdzie, to sprawa jest prawdopodobnie grubsza.
  • Odpowiedz
@bidzej Dpfa i adblue nie ma. Jeszcze raz wielkie dzięki. Tato będzie musiał popatrzeć wtyczki i filtr. I umówi się z mechanikiem. Przynajmniej mamy jakieś punkty zaczepienia.
  • Odpowiedz