Wpis z mikrobloga

Po przejściu G1 oraz G2 z dodatkiem, kiedy pierwszy raz zagrałem w G3 to myślałem że pomyliłem grę albo że to jakaś podróba czy żart. Zawsze orkowie to były stwory które coś tam mamrotały pod nosem ale generalnie to takie trochę lepsze zwierzęta. Tylko shamani byli trochę myślący. A w Gothic 3 orkowie do nas rozmawiają po polsku, mają walutę i podbili ludzi. Rozumiecie? Przejście ze zwierząt do inteligentnych istot zdolnych do organizacji wypraw wojennych, okupacji i zarządzania. Jestem fanem serii ale ktoś w PB odpowiedzialny za scenariusz bardzo słabo ogarniał to co robi albo go to w ogóle nie interesowało.
#gothic #zalesie
  • 8
@kRz222: Ale orkowie wcale głupi nie byli w G1/G2 (przynajmniej nie głupsi niż ludzie, bo w świecie Piranha Bytes to co drugi debil ( ͡° ͜ʖ ͡°)), w G1 zbudowali super wielką świątynię śniącego, zaawansowana architektura, pułapki, itd. W G2 widać, że mają również rozwinięte wojsko, dzielą się na oddziały i mają pułkowników, korzystają z map i planują blokady w Khorinis (misja w ścieżce paladyna).

A to,
@LaserRock46AND2: W naszym świecie nadal tak jest, a nawet jest to bardziej rozwarstwione. W Ameryce ludzie żyją w wielkich metropoliach, latają w kosmos, rozbijają atom, a gdzieś w Afryce żyją sobie cały czas plemiona mieszkające w domkach z gówna. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nie żebym bronił G3, był strasznie słaby, ale akurat temat z zaawansowaną rasą orków był chyba jedynym fajnym pomysłem w tej grze, rzadko kiedy
@kRz222: To są różne rodzaje orków, tj gatunek może i ten sam, ale w ogóle ze sobą niepowiązany. Mają inną kulturę, języki i zwyczaje. Zauważ że w jedynce orkowie byli świadomi tego co za ogromne #!$%@? spoczywa w świątyni więc był tam jakiś przekaz informacji. Cmentarzysko orków dowodzi, że orkowie posługiwali się pismem (inskrypcje na ścianach), mumifikowali ciała i dysponowali swoimi magicznymi zwojami.
W dwójce z ich ciała można było zabrać