Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
![PodniebnyMurzyn](https://wykop.pl/cdn/c3397992/PodniebnyMurzyn_XAnFNRj8mv,q60.jpg)
PodniebnyMurzyn +133
Hehe a patrzcie co ja mam
##!$%@?
##!$%@?
![PodniebnyMurzyn - Hehe a patrzcie co ja mam
##!$%@?](https://wykop.pl/cdn/c3201142/0efac320a13804ec2c6226ce32fb5297a357ec171a030e3e6a1a8be8cc636ffa,w150.jpg)
źródło: 5234356f1c98466b969e30a8355bf8ed
PobierzSkopiuj link
Skopiuj linkTa treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
źródło: 5234356f1c98466b969e30a8355bf8ed
PobierzWykop.pl
#bmw #samochody #policja #radiowoz
źródło: comment_2uT7n0NcV5IKI09Lyf0mrlsjN9F5U8QL.jpg
Pobierz@mati9815
Trzeba przyznać że z tymi 2 końcówkami to taka ładna. Niemiecka. Szkoda.. by coś jej się stało :)
Takie coś dobre jest dla silników w układzie V.
Tu nie chodzi o to że ta 340i ma podwójne tylko że ma je po dwóch stronach a nie po jednej.
Mam 2,2l w rzędzie i fabryczną dwururkę po jednej stronie. W trybie emeryt spaliny lecą jedną końcówką, druga otwiera się jak wcisnę mocniej.
Spaliny prowadzisz jedną rurą pod podwoziem i nic nie stoi na przeszkodzie żeby dać tłumik końcowy z podwójną końcówką.
Jeśli masz silnik V to masz dwa kolektory wydechowe. Możesz poprowadzić dwa osobne wydechy żeby nie trzeba było mijać się z wałem napędowym.
Chyba tylko po to żeby sugerować, że siedzi tam V8 bo jak sam zauważyłeś nie ma sensu łączyć.
I R6 i V6 mogą mieć rożne kombinacje, to 340i(silnik B58) ma jedno turbo, ale już np. N54, S55, S58(wszystkie to R6) mają twin turbo i w związku z tym 2x downpipe i "prawdziwy podwójny" wydech.