Wpis z mikrobloga

Kolejna fotka do interpretacji: (trochę się na tym znam, malowałem auta i znam trochę mechaniki)

-widać, że górna łopata w pierwszym skrzydle, jest prawie nie pobrudzona dlatego najlepiej ją zdemontować (powietrze tam nie dochodzi, więc obniżymy dzięki temu opór powietrza + wagę)

- widać dwie podłóżne kreski na dolnym zaczepie zawieszenia, wskazuje to na jakieś dziwne przecieki (ale ten element można zakleić)

-dobrze oblany farbą dolot powietrza chłodzenia hamulców - wskazujeto na to, że nie ma problemu z przegrzewaniem się nich ( a w zimniejszych Grand Prix, np W rosji mozna dziekitemu hamowac później = lepsze czasy)

-czysta opona/bieznik wskazuje ze przednie skrzydlo wspaniale wywiazuje sie ze swojej roli, poniewaz odgania złe powietrze na boki, a nie na opony je spowalniając = powodujac ich zuzycie

Jakbyście mieli jakies pytania do dawajcie
#f1
źródło: comment_jXyujFzeg9QHSA1fowNda4pY6ZKB8NOx.jpg
  • 14