Wpis z mikrobloga

Jak powinno ułatwiać się życie konsumentom? Właśnie tak:
- wchodzę na konto online #pgnig żeby opłacić rachunek
- zazwyczaj płacę szybkim przelewem z panelu, ale już któryś raz ukuło mnie to, że koszt płatności jest na mnie przenoszony i pomyślałem, że od teraz będę sam robił sobie przelew z konta
- klikam w numer FV, żeby uzyskać info co i gdzie przelać
- pokazuje się http://prntscr.com/mqj3a6
- kliknięcie TAK przekierowuje na formularz, którego nie mam ochoty aktywować, wybór NIE zamyka tylko okienko i tak w kółko
- szybkie obadanie sytuacji i żeby dostać się do FV należy wykonać operację http://prntscr.com/mqj5tk
- kolejne kliknięcie w nr FV daje możliwość jej podglądu
- #wygryw!

Pozdrawiam firmę https://www.e-customsoft.com/en/ za stworzenie takiego potworka.