Aktywne Wpisy
SzubiDubiDu +979
Niesamowite jest to, że youtube robi co chce, demonetyzuje twórcom filmy bez powodu, psuje własną wyszukiwarkę, usuwa negatywne łapki i jeszcze zarabia miliardy dziennie jako monopolista rynku,
a wy macie ból dupy gdy ktoś instaluje adblocka bo nie zgadza się im płacić hajs.
Tu nie chodzi o to czy to 10 zł, 5 zł lub złotówka. Tu chodzi o #!$%@? ich polityki
#youtube #youtubepremium #adblock
a wy macie ból dupy gdy ktoś instaluje adblocka bo nie zgadza się im płacić hajs.
Tu nie chodzi o to czy to 10 zł, 5 zł lub złotówka. Tu chodzi o #!$%@? ich polityki
#youtube #youtubepremium #adblock
tentin_quarantino +276
pani Karina Bosak z Ordo Iuris przyparta do muru plącze się niczym pan Sławek Mentzen w słynnej debacie z Petru ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- np. jest hotel, i czy pani by chciała żeby ten hotel nie przyjmował ludzi, niebędących małżeństwem (np. konkubinat)?
- noo jakby... ale to jakby... ja tutaj nie mam jakichś wewnętrznych sprzeciwów... no jakby tu... pan mnie pyta jakby o... jakby prawa z różnych
- np. jest hotel, i czy pani by chciała żeby ten hotel nie przyjmował ludzi, niebędących małżeństwem (np. konkubinat)?
- noo jakby... ale to jakby... ja tutaj nie mam jakichś wewnętrznych sprzeciwów... no jakby tu... pan mnie pyta jakby o... jakby prawa z różnych
Dokładnie taka sama sytuacja jak na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=MKZJ4N3-Sq0
Naładowałem akumulator przez noc i działa chwilowo ale boje się, że rano już nie odpali. Wina akumulatora czy może rozrusznika? Co robić? Do mechanika dopiero w następnym tygodniu pewnie będę mógł podjechać bo czasu nie ma...
#samochody #volvo #mechanikasamochodowa
@filip-debski: Raczej alternatora, o ile oczywiście akumulator nie jest już martwy - o ile się nie mylę pykanie o którym mówisz to elektromagnes który nie dostaje wystarczającego napięcia/natężenia i w ogóle nie kręci rozrusznikiem - inaczej mówiąc za mocno rozładowany akumulator.
2. Jeśli masz miernik - sprawdź naładowanie akumulatora
3. Jeśli akumulator jest naładowany - sprawdź ładowanie alternatora (na wolnych obrotach powinno być około 13,9V-14,3V) i sprawdź czy pod obciążeniem, tzn włączonych światłach, nawiewie, radiu nie spada ładowanie
4. Jeśli alternator ładuje to zostaje Ci zawieszający się rozrusznik