Witam, mam mały problem z moim Volvo V40 (2.0 benzyna, 140km, 98rok), pomoże ktoś? Dokładnie taka sama sytuacja jak na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=MKZJ4N3-Sq0 Naładowałem akumulator przez noc i działa chwilowo ale boje się, że rano już nie odpali. Wina akumulatora czy może rozrusznika? Co robić? Do mechanika dopiero w następnym tygodniu pewnie będę mógł podjechać bo czasu nie ma... #samochody #volvo #mechanikasamochodowa
@filip-debski: Raczej alternatora, o ile oczywiście akumulator nie jest już martwy - o ile się nie mylę pykanie o którym mówisz to elektromagnes który nie dostaje wystarczającego napięcia/natężenia i w ogóle nie kręci rozrusznikiem - inaczej mówiąc za mocno rozładowany akumulator.
1. Sprawdź czy klemy na akumulatorze są czyste i nie są luźne 2. Jeśli masz miernik - sprawdź naładowanie akumulatora 3. Jeśli akumulator jest naładowany - sprawdź ładowanie alternatora (na wolnych obrotach powinno być około 13,9V-14,3V) i sprawdź czy pod obciążeniem, tzn włączonych światłach, nawiewie, radiu nie spada ładowanie 4. Jeśli alternator ładuje to zostaje Ci zawieszający się rozrusznik
To nie jest temperatura dla białego człowieka. Ponad 20 stopni w Warszawie o 2:30. W nocy organizm potrzebuje chłodu do wypoczynku. A jutro ma być jeszcze cieplej.
Dokładnie taka sama sytuacja jak na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=MKZJ4N3-Sq0
Naładowałem akumulator przez noc i działa chwilowo ale boje się, że rano już nie odpali. Wina akumulatora czy może rozrusznika? Co robić? Do mechanika dopiero w następnym tygodniu pewnie będę mógł podjechać bo czasu nie ma...
#samochody #volvo #mechanikasamochodowa
@filip-debski: Raczej alternatora, o ile oczywiście akumulator nie jest już martwy - o ile się nie mylę pykanie o którym mówisz to elektromagnes który nie dostaje wystarczającego napięcia/natężenia i w ogóle nie kręci rozrusznikiem - inaczej mówiąc za mocno rozładowany akumulator.
2. Jeśli masz miernik - sprawdź naładowanie akumulatora
3. Jeśli akumulator jest naładowany - sprawdź ładowanie alternatora (na wolnych obrotach powinno być około 13,9V-14,3V) i sprawdź czy pod obciążeniem, tzn włączonych światłach, nawiewie, radiu nie spada ładowanie
4. Jeśli alternator ładuje to zostaje Ci zawieszający się rozrusznik