Wpis z mikrobloga

W 2014 roku PepsiCo, Coca-Cola i Dr Pepper Snapple Group zobowiązały się do zredukowania liczby kalorii w swoich produktach o 20 proc. w ciągu dekady.


@ppomek: tia, zeby zaoszczedzic kupe szmalu, a ludziom dawac szajs ze slodzikami za ten sam hajs. najgorzej ze konsumenci te zmiane przyjma, gdy bedzie wprowadzany powoli. na dzien dzisiejszy jakikolwiek napoj ze spoldzikiem odrzuca strasznie. ale to pewnie kwestia czasu i nawet nie bdzie wyboru,
  • Odpowiedz
@CeZiK_: yep. ostatnio kupilem ta reklamowana nowosc pepsi ginger. wylalem xD nie doczytalem, ze ,,no calories" czyli wiadomo, slodziki ( ͡° ͜ʖ ͡°) problem w tym, ze jak beda stopniowo to dodawac, to w pewnym momencie nawet sie nie zorientujemy i przestawimy na ten smak xD
  • Odpowiedz
@AaTar: Coca cola, pepsi ujdzie tylko z puszki, bo z butli smakuje jak shit. Chociaż i tak z colą średnio, często się trafia sytuacja, gdy cola nie ma gazu, albo smakuje jakby ktoś dolał wody, jestem jej wielkim smakoszem i od razu takie coś wyczuwam i robię dymy w sklepie. Nawet chciwe polaczki muszą zepsuć taki napój bogów ehh, a hop cola to syf
  • Odpowiedz