@CZEMUGNIE: Możesz ale warto ustawić linie lancucha gdzieś na 44/45 milimetrów.
Co to za korba? To jest ważna informacja bo bez tego nie wiadomo jaka będzie linia łańcucha po tej zmianie i czy to można zrobić czy raczej nie warto. Ewentualnie jak to zrobić by było jak najlepiej.
Jak zamocujesz zębatkę narrow wide na miejscu małej zębatki to będzie ok. Ta korba ma linie lancucha 48.9 - linia łańcuch dla korb z dwoma blatami jest liczona dokładnie po środku między nimi. Odległości zebow jednej zębatki od drugiej to średnio jakieś 8mm. 49-4=45 więc masz linie lancucha dla mniejszej koronki w okolicach 45. Jest git.
A nie. W tej korbie duża i mała zębatka jest na osobnych śrubach więc pewnie byś musiał montować na miejscu dużej... To by dało linie w okolicach 53. Musiałbyś przysunąć korbę o jakieś 8mm w kierunku ramy. Trzeba by przekładać podkładki supportu że strony prawej na lewą. Tak też można zrobić ale korba będzie lekko asymetrycznie. Ale to nie musi przeszkadzać.
Możesz ale warto ustawić linie lancucha gdzieś na 44/45 milimetrów.
Co to za korba? To jest ważna informacja bo bez tego nie wiadomo jaka będzie linia łańcucha po tej zmianie i czy to można zrobić czy raczej nie warto. Ewentualnie jak to zrobić by było jak najlepiej.
korba Shimano FC-MT600 (36/26T)
Kaseta SLX CS-M7000 (11-42T)
Jak zamocujesz zębatkę narrow wide na miejscu małej zębatki to będzie ok.
Ta korba ma linie lancucha 48.9 - linia łańcuch dla korb z dwoma blatami jest liczona dokładnie po środku między nimi. Odległości zebow jednej zębatki od drugiej to średnio jakieś 8mm.
49-4=45 więc masz linie lancucha dla mniejszej koronki w okolicach 45.
Jest git.
A nie. W tej korbie duża i mała zębatka jest na osobnych śrubach więc pewnie byś musiał montować na miejscu dużej...
To by dało linie w okolicach 53. Musiałbyś przysunąć korbę o jakieś 8mm w kierunku ramy.
Trzeba by przekładać podkładki supportu że strony prawej na lewą.
Tak też można zrobić ale korba będzie lekko asymetrycznie. Ale to nie musi przeszkadzać.