Wpis z mikrobloga

@PlutonowyKazelot:
Raczej odradzałbym. Raz, że nie tylko obniżysz auto to obniżysz także nośność, opony w rozmiarze 225/45R17 mają bodajże 91, chociaż są też takie z nośnością 94, ale na pewno droższe. Dwa, wpłynie to na błędne wskazanie prędkościomierza. Trzy, obniżysz sobie profil przez co z pewnością auto będzie sztywniejsze w prowadzeniu. No I cztery, raczej na pewno będzie miało to wpływ na ewentualne odszkodowanie z AC.

Kiedy handlowałem jeszcze oponami
  • Odpowiedz
235/45R17 93W, czy moge zejsc centymetr i kupić 225/45/R17 (tańsze i wybór wiele większy)?

@PlutonowyKazelot: przecież opony kosztują prawie tyle samo w tych rozmiarach - maks to 100zł różnicy na całym komplecie. Quatrac 5 lub Michelin Crossclimate+ polecam. Nośność opony może być wyższa. 1700zł za dobry komplet premium 17" to nie jest zła cena.
https://www.ceneo.pl/43500871
  • Odpowiedz
Dzięki wielkie za wypowiedzi. Z tego co @TRAVELEK24_PL napisał na pewno przemawia do mnie ewentualny problem z ubezpieczycielem.
Większość z 225tek ma nośność 94 z tego co widzę... Ogólnie celowałem w Nexeny Nblue Season 4 albo Klebery Quadraxery 2 jako tańsze ale nadal mające sensowne opinie. I Nexeny są tylko w rozmiarze 225 za 307 zł/szt. a Klebery 235 za 390/szt. Aczkolwiek widzę że te Vredesteiny też warto rozpatrzyć. A tak
  • Odpowiedz