Wpis z mikrobloga

@elvisiako: Nom, świetne są te światła w Ducato i chyba w jeszcze jakimś francuskim #!$%@? wynalazku citroenowskim. O ile nie jeździsz Jeepem podniesionym o 30 cm to "elo, #!$%@? se lusterko, bo tak Ci będę świecił chamie" xD
  • Odpowiedz
@GeneraleHans: raczej skierować bardziej na zewnątrz. Maksymalnie wychyl się w prawo, wtedy powinieneś widzieć prawy bok auta, dotknij głową szyby z lewej i wtedy dopiero powinieneś widzieć lewy bok.

Wtedy nie straszny ci żaden dostawczak za tobą, jedynie z tyłu na pasie obok ¯\_(ツ)_/¯

Dodatkowo usunąłeś wszystkie martwe pola z samochodu
  • Odpowiedz
  • 7
@diogene 95% kierowców nie potrafi poprawnie ustawić bocznych lusterek bo ich uczą debilnie że mają widzieć koniec swojego błotnika a potem zdziwko ale że jak auto na lewym pasie w lusterku nic nie było ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@elvisiako: zawsze mnie zastanawiało, dlaczego uczą ustawiać tak lusterka, żeby w bocznych widać było tył. Przecież tył widać w lusterku wstecznym, po co jeszcze widzieć tył w bocznych? Boczne lusterka ustawia się szerzej i żadne Ducato nie oślepia ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@adiosk: też słyszałem o rzekomym ułatwianiu parkowania. Ale jak potrzebuję parkować, to wystarczy delikatne wychylenie się w stronę lusterka i też widzę krawędź auta ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@elvisiako: problem jest w tym, ze debile nie uzywaja pokretla od regulacji swiatel jak maja na pace ładunek. W takich busach samopoziomujace swiatla powinny byc na wyposazeniu standardowym...
  • Odpowiedz