Wpis z mikrobloga

@drgamidyga: Używany sprzęt nie podlega zwrotowi. Jeżeli byłby nieużywany i zapakowany, masz na to 14 dni. Przy zamówieniach przez internet jest to okres 30 dni... w innych sklepach nie ma problemu nawet z używanym sprzętem.
RTV ma jakieś swoje chore regulaminy, ale idź i spróbuj.
@maviek92: chodzi o to ze bierzesz sprzed rozpakowujemy w domu i widzisz ze jest coś nie tak, odnosisz na drugi dzień i nie możesz go oddać w regulaminowych 14 dniach bo jest już używany. Możesz tylko zareklamować.
@maviek92: Zgłaszasz to w ciągu 3 dni. Potwierdzają wadę na miejscu i wysyłają towar wraz z reklamacja do magazynu centralnego/producenta, towar wraca po 14 dniach z informacja ze wada produktu nie podlega reklamacji, mimo iż pracownik w sklepie zarzekał się, że dostaniesz nowy sprzęt bez zająknięcia. Zostajesz z wadliwym produktem.
Taka jest polityka RTV. Zostaje ci odwołanie się i rzecznik praw konsumenta.
@Coba Nie prawda. Jeżeli towar posiada wadę fabryczną, czyli np. nie uruchomił się podczas pierwszego włączenia, głośno pracuje, wydobywa się zapach spalenizny itd. To kierownik wymienia Ci towar w sklepie, zamawia nowy z magazynu centralnego lub zwraca gotówkę (bez wysyłania sprzętu na serwis). Jeżeli jest podejrzenie albo jakiekolwiek ślady mogące świadczyć że wada powstała z winy klienta, to wtedy sprzęt jest wysyłany do serwisu.
@maviek92: Monitor ma źle spasowaną obudowę i obawiasz się o to, że kurz dostanie się na matrycę. Kierownik sklepu przyznaje ci racje i sugeruje wymianę sprzętu na nowy, ale nie ma go na stanie. Spisujemy raport i wysyłamy na magazyn centralny. Dalej historie znasz.
Temat nie ma sensu i dyskusja jest tu zbędna, wyznajesz swoje zasady, sklepy i pracownicy swoje.
Szkoda czasu na dalszą dyskusję. Elo ( ͡° ͜ʖ