Aktywne Wpisy

nazwapl +128
Wygraj w Walentynki pobyt dla 2 osób w Zakopanem!
W Walentynki można zakochać się w… nazwa.pl i Zakopanem! Mamy dla Was Voucher na weekendowy pobyt dla 2 osób w Zakopanem. Napiszcie dlaczego lubicie Walentynki, a my wybierzemy najciekawszy komentarz i nagrodzimy zwycięzcę wspomnianym Voucherem.
W naszej zabawie wygrywają wszyscy uczestnicy! Zaplusuj ten wpis, a otrzymasz Voucher na usługę Cloud Backup 25 GB, która umożliwi Ci archiwizowanie Twoich najcenniejszych wspomnień w chmurze
W Walentynki można zakochać się w… nazwa.pl i Zakopanem! Mamy dla Was Voucher na weekendowy pobyt dla 2 osób w Zakopanem. Napiszcie dlaczego lubicie Walentynki, a my wybierzemy najciekawszy komentarz i nagrodzimy zwycięzcę wspomnianym Voucherem.
W naszej zabawie wygrywają wszyscy uczestnicy! Zaplusuj ten wpis, a otrzymasz Voucher na usługę Cloud Backup 25 GB, która umożliwi Ci archiwizowanie Twoich najcenniejszych wspomnień w chmurze


nonszalancki +12
mrożenie chleba
nie mycie dupy po sraniu
nie rozrywanie torebeczek do herbaty
ślub cywilny bo loszka zaszła w ciąże przypadkowo
całowanie chleba jak spadnie
przeżegnanie sie jak karetka przejeżdza
nie zabijanie pająków bo ukrywali maryje z małym jezuskiem przed rzymianami w swojej sieci
matura jako wyznacznik czegoś
namawianie dziecka na pójscie do technikum/zawodówki bo będzie fach w ręku
wymuszanie na dziecku robienie prawa jazdy dzień po ukonczeniu 18 lat bo syn sąsiadki

Potrzebuję małej pomocy. Zamówiłem hulajnogę w połowie listopada. Wysłana została 19 Listopada i do dziś jej nie otrzymałem. Deadline był teoretycznie 21 stycznia.
Otworzyłem im ticket na stronie i dostałem odpowiedź, że mam czekać dalej do 17 Lutego i dopiero będą coś myśleć ale jednocześnie kazali mi zajrzeć do regulaminu i dali mi do zrozumienia, że jako że nie wykupiłem ichniego ubezpieczenia to tak na prawdę mogę sobie czekać.
Jakieś rady, sugestie? Robić chargeback? W sumie to przez ten zapis w regulaminie to nie wiem czy mi chargeback zadziała...
#gearbest
A na czym polega ta ochrona PayPal? Myślałem, ze chargeback to zawsze to samo...
Miało być taniej, tyle ludzi zadowoloncyh a zarazi się okaże, że mnie w #!$%@? zrobili...
Ten Twój tracking też jakiś dziwny. Mam wrażenie, że to ściema jest
https://www.paypal.com/pl/smarthelp/article/ochrona-kupujących-faq2772
Zgłaszasz do nich, ze minęło 90dni a paki brak, dodatkowo, dajesz screeny, ze nie mozesz sie dogadac z gearbest i zwracają $$. (W większości przypadkach)
Może jeszcze @GearBest_Polska macie jakieś rady?