Aktywne Wpisy
farbowanylisek +104
#frajerzyzmlm „mów mniej niż potrzeba” a codziennie wrzucają rolki jak bardzo oni podróżują i w jakich to luksusowych 20-osobowych willach oni nie nocują xD oj ta Iza Adamczyk
Mega_Smieszek +26
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
Potrzebuję małej pomocy. Zamówiłem hulajnogę w połowie listopada. Wysłana została 19 Listopada i do dziś jej nie otrzymałem. Deadline był teoretycznie 21 stycznia.
Otworzyłem im ticket na stronie i dostałem odpowiedź, że mam czekać dalej do 17 Lutego i dopiero będą coś myśleć ale jednocześnie kazali mi zajrzeć do regulaminu i dali mi do zrozumienia, że jako że nie wykupiłem ichniego ubezpieczenia to tak na prawdę mogę sobie czekać.
Jakieś rady, sugestie? Robić chargeback? W sumie to przez ten zapis w regulaminie to nie wiem czy mi chargeback zadziała...
#gearbest
A na czym polega ta ochrona PayPal? Myślałem, ze chargeback to zawsze to samo...
Miało być taniej, tyle ludzi zadowoloncyh a zarazi się okaże, że mnie w #!$%@? zrobili...
Ten Twój tracking też jakiś dziwny. Mam wrażenie, że to ściema
https://www.paypal.com/pl/smarthelp/article/ochrona-kupujących-faq2772
Zgłaszasz do nich, ze minęło 90dni a paki brak, dodatkowo, dajesz screeny, ze nie mozesz sie dogadac z gearbest i zwracają $$. (W większości przypadkach)
Może jeszcze @GearBest_Polska macie jakieś rady?