Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki,

Potrzebuję małej pomocy. Zamówiłem hulajnogę w połowie listopada. Wysłana została 19 Listopada i do dziś jej nie otrzymałem. Deadline był teoretycznie 21 stycznia.

Otworzyłem im ticket na stronie i dostałem odpowiedź, że mam czekać dalej do 17 Lutego i dopiero będą coś myśleć ale jednocześnie kazali mi zajrzeć do regulaminu i dali mi do zrozumienia, że jako że nie wykupiłem ichniego ubezpieczenia to tak na prawdę mogę sobie czekać.

Jakieś rady, sugestie? Robić chargeback? W sumie to przez ten zapis w regulaminie to nie wiem czy mi chargeback zadziała...

#gearbest
  • 11
@BenekTG: no to mnie tu nie pocieszyłeś. Ja co prawda zamawiam do UK ale to nie powinno mieć znaczenia... Już im napisałem, że ten cały ich tracking to jakiś fake.

A na czym polega ta ochrona PayPal? Myślałem, ze chargeback to zawsze to samo...

Miało być taniej, tyle ludzi zadowoloncyh a zarazi się okaże, że mnie w #!$%@? zrobili...

Ten Twój tracking też jakiś dziwny. Mam wrażenie, że to ściema jest