Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki.
Ostatnio wraz z narzeczoną planowałem swoją podróż poślubną i wymarzyliśmy sobie podróż przez zachodnie wybrzeże Włoch. Nasz pierwszy plan zakładał przylot do Florencji (Bolonii, Pizy?), wynajęcie samochodu, spędzenie ok 4 dni w tej części Włoch, następnie przejazd do Rzymu i tam spędzenie kolejnych kilku dni, a następnie kilka dni w Neapolu, w tym rejs na Sycylię. Potem lot do Polski z południa Włoch. W związku z tym, że nie mam zbytnio doświadczenia w wyprawach zagranicznych chciałbym poradzić się w kilku kwestiach.
Czy dużym problemem będzie wynajęcie auta na północy i zwrot na południu?
Czy to prawda, że trudno we Włoszech porozumieć się po angielsku?
Jak najlepiej rezerwować noclegi? Po prostu przez booking?
#rozowepaski czy Wam podobała by się taka podróż poślubna?
Jakiś #protip co nieoczywistego warto zobaczyć?
#wlochy #podroze #podrozujzwykopem #europa #turystyka #kiciochpyta
  • 5
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Fastidios: oddanie w innym miejscu nie jest problemem, ale swoje kosztuje. Chyba im bardziej oddalone lokacje tym wiecej, wiec przygotuj sie na ladnych kilkaset euro.
Generalnie Wlosi slabo mowia po angielsku. Im bardziej na poludnie, tym gorzej.
Booking spoko. Hotele 3* przewaznie kolo €30-40 za noc wychodza.
  • Odpowiedz
  • 2
@Fastidios super pomysł!
Ad 1. Zwrot w innym miejscu niż wypożyczenie to kwota ok 50-85€ (rentalcars.com w zależności od firmy)
Ad 2. Włosi nie znają dobrze angielskiego ale z turystyki potrafią się dogadać
Ad 3. Najlepiej rezerwować w ten sposób, że szukasz sobie noclegu przez booking potem dzwonisz osobiście i rezerwujesz bezpośrednio - będzie taniej (ja się zagapiłem i płaciłem 20€ euro więcej)
  • Odpowiedz
@Fastidios: @m_bielawski: @jet: niektóre wypożyczalnie nie biorą dodatkowych pieniędzy za oddanie w innej lokalizacji, więc wcale niekoniecznie będzie drożej.

A co do pytań:
1. Nie
2. Tak (dużo pokazywania rękami i będzie dobrze)