Wpis z mikrobloga

Dzisiaj przyszedł pierwszy freebie z #aliexpress a mianowicie #zegarki chińskiej marki Benyar. Nie znam się na tym aż tak bardzo, ale zegarek sprawia wrażenie solidnie wykonanego, przyjemny dla oka, chyba jednak nieco zbyt jasny, a że darmowy, to tym lepiej ( ͡ ͜ʖ ͡)
No i gruba koperta, bo aż 15,5mm. To sporo, zwłaszcza jak ma się nadgarstek 16cm ( ͡° ʖ̯ ͡°) Dodatkowo lekko wypukłe szkło sprawia, że jest dość duży. Ale jako że jest srebrny ze srebrną kopertą, to ten rozmiar nie jest aż tak widoczny.
Raczej nie będę nosił na co dzień, bo mam ciekawsze sikory w szufladzie, ale od czasu do czasu chętnie założę.
#watchboners - nigdy nie tagowałem, ale liczę, że może dowiem się czegoś ciekawego odnośnie marki Benyar i w temacie samych zegarków w ogóle :)
Link do aukcji tutaj
Majku_ - Dzisiaj przyszedł pierwszy freebie z #aliexpress a mianowicie #zegarki chińs...

źródło: comment_LVgxZACysbCcZKYWVfTT1zQrPExDY0KZ.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
@zloty_wkret: chciwi są, ot co ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@ptasiek2: naturalna skóra. Ale jest jakiś dziwny, bo pod spodem wygląda jak normalny, skórzany pasek, a z wierzchu w dotyku jest miękki, jakby trochę aksamitny, ale gładki.
  • Odpowiedz
@koniecswiatajestbliski: ok, rozumiem, coś jak # programowanie? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ja w temacie zegarków jestem zielony, ostatnio zakupiłem sobie zegarek od Swiss Military Hanowa, a później na mirko przeczytałem w starych wpisach, że to gówno dla biedaków ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@Majku_: Raczej bym odpuścił słuchanie ludzi, którzy płacą za odmierzanie czasu w setkach czy tysiącach złotych :D Kup co Ci się podoba i tyle, cena jest bez znaczenia kompletnie, tzn. ma znaczenie dla ludzi o zaniżonej samoocenie. Coś jak np. kierowcy BMW.
  • Odpowiedz
@ElDirtyHarry: o, i jak wrażenia? Jesteś zadowolony?