Wpis z mikrobloga

League of Legends to taka Dota dla młodszych graczy

- Ult Karthusa ma trzy sekundy ładowania "O UWAGA ZARAZ DOSTANIECIE DMG W RYJ", Zeus z doty #!$%@? z opóźnieniem 0,01s.

- 20% postaci w LoLu ma hard cc, 80% w docie.

- Stun trwa średnio 1,5s, częściej krócej. W docie stun trwa 3 sekundy, w czasie bitwy możesz 10 sekund oglądać walkę i się nudzić

- Itemy nie zmieniają drastycznie gry a powoli skalują bohaterów vs itemy dające niewidzialność, 100% odporności na zaklęcia, burst dmg za pół życia, RESETUJĄ cooldown czy ulepszają R

- niewidzialność, w LoLu trwa krótko, ewentualnie kamuflaż ale podejdziesz i nici z przewagi. Dota? Permanentna niewidzialność od 1lvl, pozostałe trwają 10-20sec

- istnienie takich bohaterów jak techies, geomancer, axe, bara itd itp, za coś takiego połowa projektantów w rito straciła by pracę

- odbijanie obrażeń? Thornmail 20 dmg w atakującego, większość nawet nie zauważy. Blademail? 100% #!$%@? otrzymanych obrażeń

- evasion/dodge? Kiedyś była w LoLu gdy zżynali na bezczelnego, potem zrezygnowali tak jak i chcą zrezygnować z crit. Dota 70% evasion żaden problem

Ale obie gierki spoko

  • 18
- odbijanie obrażeń? Thornmail 20 dmg w atakującego, większość nawet nie zauważy. Blademail? 100% #!$%@? otrzymanych obrażeń


@Panas: kiedyś jeszcze pure XD ale to był rak
@NoKappaSoldier73: raczej złe porównanie, w hearthstone gra się bo jest przystępny, ma niski próg wejścia jeśli chodzi o złożoność i pójdzie na pc, telefonie, lodówce.
A MTG nie jest jeszcze skończona w pełni na pc