Wpis z mikrobloga

Mam problem, nadałem wczoraj trzy paczki przez Envelo i zaniosłem na pocztę, wszystko ok. Zostawiłem bez kolejki, bo Panie mnie znają i wiedzą, że zawsze wszystko okej. Dzisiaj dostarczając kolejne Pani zwróciła mi uwagę, że te paczki nie przeszły i nie może ich wysłać dalej przez "Błędny kod kreskowy" po sczytaniu którejkolwiek z niej. Na przykład dzisiejsze paczki przeszły bez problemu. Nigdzie nie ma info co robić w takim wypadku, wszędzie tylko, żeby przez 7 dni dostarczyć do placówki. Ludzie czekają na paczki, więc nie mogę czekać w nieskończoność. Dodzwonić do Envelo się nie idzie, dzisiaj blisko godzina czekania na połączenie i zero. Ktoś ma jakiś pomysł co w takim wypadku, lub podrzuci info jak anulować zamówienie? Za trzy paczki to prawie 39zł więc trochę dużo ( ͡° ʖ̯ ͡°) Aha, na innej poczcie tak samo nie przeszło.

#pocztapolska #kurierzy #envelo @Envelo @PocztaPolskaSA
  • 8
@Andczej: tak też zrobiłem, ale nikt nie odpisuje od dłuższego czasu, a te przesyłki powinny już wczoraj wyjść ode mnie... Max jutro rano muszę to wysłać, dlatego myślałem, że napisze tutaj i ktoś spotkał się z czymś podobnym.
@Andczej: to bardzo słabo, ja spróbuje rano się do nich dodzwonić jeszcze raz. Automat odpisał, że w max 24h odpowiedzą, zobaczymy xD Ewentualnie zrobię tak jak Ty. Odpisali po 2 tygodniach a kasę zwrócili bez problemu?
@ablok: to typowe. Wiele razy nie wchodzą kody w placówkach. Nie wiem czy ci pomogą na infolinii envelo. Mi nie pomogli za bardzo, po prostu powiedzieli, że jak na pewno mam prawidłową etykietę z opłaconym kodem to musi wejść. A jak paniom na poczcie nie wchodzi to ich problem - one mają swoją infolinię, swój support do którego mogą zadzwonić.

Panie na poczcie oczywiście zbyt zapracowane żeby bawić się w jakieś
  • 0
@majk3l: u mnie spoko zachowanie, rano sie dodzwoniłem, Pani stwierdziła, że rzeczywiście była awaria i czy chce rabaty czy zwrot kasy. Przez to, że płaciłem blikiem poprosiła, aby podesłać jej numer konta bankowego i pójdzie zwrot za zamówienie, a paczki nadać od nowa. Teraz dodatkowo przesłali -20% rabatu na następne paczki. Co prawda kasy jeszcze nie mam i ciekawe ile będę na nią czekał, ale całkiem dobrze się zachowali.