Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#prawo #prawokonsumenckie #xiaomi

Witam Mireczki jak to jest ponad 2 tygodnie wysłałam telefon do sklepu electro. Xiaomi 4x wypalił sie ekran powołałam się na rękojmie, z racji ze tel ma 9 miesięcy. I prosiłam o zwrot środków i cisza gdy zadzwoniłam powiedzieli ze wysyłają na serwis do naprawy mogę sie domagać zwrotu pieniędzy nie odpowiedzieli w ciągu 14 dni
  • 9
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@whitekasia: czy wysyłając imndo nich trlefon napisałaś w piśmie, że prosisz o rękojmie czy nie?
Znasz pojęcie rękojmi? Bo wg mnie tutaj zachodzi gwarancja bo wypalony ekran(??) nie był utajniona wada produktu przed zakupem...
Bo wg mnie tutaj zachodzi gwarancja bo wypalony ekran(??) nie był utajniona wada produktu przed zakupem...


@JcL: co to za glupoty? Co ma do tego utajenie wady?
Ogólnie to jest tak, że oni mają wybór co zrobią z tym produktem. Jeżeli wysłałaś na rękojmie to maja kila sposobów na rozwiązanie 1. Naprawa 2. Oddanie hajsu 3. Wymiana na taka sama wolna od wad. Ponieważ (560KC)


No i oni chyba po prostu wybrali sobie ta naprawe.