Wpis z mikrobloga

via Android
  • 0
@turok2016 boli mnie że są tacy ludzie jak ty: "nie pomyśli, a napiszę i od razu kogoś obrazę"
Tak się składa że chciałem im dać zarobić a nie mogę, bo się nie da kupić biletów bo mają jakaś nadzieja formę IT i cała strona jest dziurawa i niedopracowana.
  • Odpowiedz
@sliwson: to była parodia wpisów pod znaleziskami zachwalającym LOT, stąd tez ta emotka na końcu. A co do strony to normalne w LOT, że strona ich to wielkie g i cały czas są jakieś niedopracowania, ale po co się starać, będzie źle to dostaną znowu pożyczkę od Skarbu Państwa oczywiście na wieczne nieoddanie.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@turok2016 no to widzisz nie załapałem bo nie widziałem takich wpisów o jakich piszesz, chyba czytam za mało wypoka.:)
Generalnie wydaje mi się że tam jest jakaś lewa firma po znajomości. Generalnie latam często i szlak mnie trafia. ostatnio gdzieś zagubiłem swój bilet który przyszedł mi na maila próbowałem znaleźć ostatnio kupione lot z panelu klienta i po nieudanych próbach napisałem to biuro obsługi klienta gdzie poinformowali mnie że nie ma takiej
  • Odpowiedz