Wpis z mikrobloga

@LRF1000W @bemol14 Robię taki uproszczony system sterowania ezt na sterownikach PLC i nie mogę znaleźć takich rzeczy jak np. ta kwestia :
Gdy napięcie trakcji jest za wysokie działa wyłącznik szybki i sprawa jest dość prosta,
jednak gdy napięcie trakcji jest za niskie rozruch nie następuję ale czy konieczne jest wtedy zadziałanie wyłącznika szybkiego, czy po prostu baterie akumulatorów pojazdu mogą być ładowane a rozruch nastąpi wówczas gdy napięcie sieci trakcyjnej znajdzie
  • Odpowiedz
@LRF1000W masz rację, bo jeżeli wtedy by powróciło napięcie po tym jak zaniknie to mogłoby to spowodować uszkodzenia. Z tego co znalazłem w literaturze to prawidłowe napięcie trakcji zawiera się w przedziale od 2kV do 4.5kV i tego się właśnie trzymałem.
  • Odpowiedz
@dejvunio: 2100 do ok 3600, urządzenia mają głownie zapas na 20% nadmiaru napięcia. Rzeczywiste U trakcji to ok 3500V, bylem na kilkudziesieciu próbach i nie bylo ani razu 3kV.
  • Odpowiedz
@LRF1000W: to w dużym uproszczeniu jest to całe 'sterowanie' nie mam fizycznie podpiętych silników, dlatego też nie reguluję ich prędkością niestety tak jak i hamowaniem, brak możliwości sprzętowych :/ Cały układ symulowany jest praktycznie na diodach np. wybór lokomotywy nadrzędnej, podniesienie pantografu czy awaria (np. za wysokie/za niskie napiecie trakcji) .Chodziło o wykorzystanie komunikacji między dwoma sterownikami PLC w sieci CC-Link, tylko po prostu chcę żeby te warunki były zgodne z
  • Odpowiedz