Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#przegryw #stulejacontent #depresja #nerwica #praca #sap
Rocznik 1984, totalny #przegryw i zmarnowanie życia, czyli trochę sobie ponarzekać anonimowo.
Jestem raczej przeciętnym człowiekem, choć pewnie mam z 20 kg nadwagi.

Kiedy byłem w liceum, wybrałem informatykę, co było raczej śmiałym posunięciem, skoro jeszcze nie miałem komputera.
Na szczęście brat skończył studia i po nim dostałem komputer. Studia raczej poszły bez problemów.
Po studiach chciałem iść do Warszawy, ale najpierw spróbowałem szczęśćia blisko domu i akurat udało się podłapać do Sapa.
Przez lata nauczyłem się abapa, wydruki, rozwiązywać różne problemy
Tak siedzę do tej pory, tylko wydaje mi się inteligentniejsi odchodzą, a zostają coraz głupsi i jest coraz gorzej.
Kiedyś tylko było "ja nie jestem informatykiem", a obecnie potrafią zaskoczyć tekstem, że to zawsze wina SAPa, a jak znalazłem (ponownie...), że to ich wina,
to oburzyli się, że nie traktuje ich jak dorosłych ludzi. Są tacy, co nawet zrzutu ekranu nie potrafią zrobić (bo niby ja mam specjalistyczne narzędzia do tego).
Napisać numer dokumentu i pozycji dotyczącej problemu, to także wielka obraza.

Pewnie rzuciłbym to robotę, ale:
- przede wszystkim jestem tchórzem
- brak mi podstawowej wiedzy do radzenia sobie w źyciu (np. nie wiedziałem, że podczas obrony magistra powinno się wcześniej dać listę pytań, nie wiem jak pisać dobre CV itd.)
- to co nauczyłem się to raczej wątpie, aby były dobre praktyki - to nie jest wzór wdrożenia SAP no i nie mam żadnych certyfikatów
- nie zostawię samego Ojca w domu, dopiero rok minął, jak nagle Matka zmarła

Pracy raczej nie stracę, bo nie ma nikogo w firmie, kto by mnie zastąpił, zainteresował się tym co robię. Oczywiście firmę stać na konsultantów.

Jak się pewnie domyślacie jestem kompletnie antysocjalnym typem - zero przyjaciół, trochę znajomych w pracy.