Wpis z mikrobloga

@jaszczomp: Zarówno diesle jak i benzyny były w tym aucie udane, ale przy używanym samochodzie benzyna to zawsze mniejsze ryzyko no i benzynowe zwykle mają mniejsze prawdziwe przebiegi. Jeśli nie jeździsz jakoś zajebiście dużo, brałbym benzynę.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@jaszczomp: zależy jaka pojemność odnośnie benzyny. 1.6, 1.8, 2.0 to silniki Forda montowane w Focusie i Mondeo. Z tego co czytałem 1.8 lubi wypić olej. Najlepszą jednostką jest 2.4 (autorski od Volvo), ale aby znaleźć egzemplarz w dobrym stanie trza się sporo nagimnastykowac.
Odnośnie dieseli to 2.0 to jednostka PSA. Generalnie udana konstrukcja. Pada głównie osprzęt. Egzemplarze z początku produkcji są pozbawione FAP.
  • Odpowiedz
@Rivgen: @pablito666: @spokoromek: @pablito666: @pablito666: @spokoromek: @Gostas: @Neoplan:

Ogólnie auta stoją bardzo drogo.

Co to Benzyny to nie chce mniejszego niż 1.8 ale mam też na oku Benzynkę 2,5 T5 jednak obawiam się dużych kosztów eksploatacyjnych.

https://www.otomoto.pl/ oferta/volvo-v50-t5-230km-6-8s-do-100km-h-lift-skory-full-zamiana-ID6ByaZ1.html#356e71c6d5

A jeśli chodzi Dizelki to też rozglądam się za 2.0d takim jak nizej.

https://www.otomoto.pl/ oferta/volvo-v50-2-0-d-100-bezwypadkowy-skora-xenon-navi-zadbany-ID6Bv2hS.html#ca46f05e93

A co sądzicie o Dieslach od Volvo D3,D4,D5?
  • Odpowiedz
@jaszczomp: Diesle od Volvo też mają bardzo dobre opinie (i w sumie standardowe przypadłości diesli), właściwie nie wiem, czy są tam jakieś kiepskie silniki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@jaszczomp ja miałem 2.0d i włożyłem spokojnie 10k i nadal nie było dobrze.....teraz mam 1.8 LPG i jeżdżę, nie zastanawiam się "co tym razem, czy znowu zacznie kopcić" itp. Na forum problemy z 2.0d można spokojnie liczyć w setkach.
Ale znam też ludzi którzy mają przebiegi 300tys+ i jest ok.
  • Odpowiedz