Wpis z mikrobloga

@patrykolux: nie wiem co sobie poradzi z rheingoldem lub ISTA+. Zatrzymałem się na INPIE, bo bałem się tych niemiecko/angielskich opisów i niejasnych instrukcji.

@patrykolux: ELM327 to tylko interface łączący auto z oprogramowaniem. Jeżeli używasz softu typu Torque, to możesz najwyżej check engine skasować. BTool potrafi wypalić DPF, zresetować licznik kilometrów od wypalania, odczytać i skasować błędy ze wszystkich modułów w BMW, podejrzeć korekty wtrysków, temperaturę przy turbo, ciśnienia przed/za DPFem...
@mattcabb: Trochę poczytałem i zamawiam przez amazona cartistę :D Z tego co widzę dużo większe możliwości, do tego dochodzi kompatybilność praktycznie ze wszystkimi samochodami, super sprzęt. Dzięki za pomoc! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@patrykolux: tylko w ich aplikacji nie ma wypalania DPFa. To musisz zrobić przez btool. I sprawdź czy masz pełną kompatybilność ze swoim autem, bo np starsze e87 (przed liftem) nie miało kodowań.