Wpis z mikrobloga

UWAGA! Jestem zielonką i studentem. Już i tak przegrałem życie.
NAWET PRACOWAŁEM W COMARCH (!!!) (niestety nic więcej nie mogę powiedzieć... chyba, że na priv ( ͡° ͜ʖ ͡°))

Wiem, że na Wykopie jest sporo programistów 15k po zawodówce. Pomożecie?

Kończę studia magisterskie, więc wypadałoby napisać jakąś pracę magisterską. Mama mi zawsze mówiła, że ma takiego zdolnego syneczka... moja praca kręci się wokół C++17. Jedni kochają owulacje C++, inni nie kochają, jeszcze inni mają to w dupie. W związku z powyższym chciałem Państwa prosić o wypełnienie poniższej ankiety:

https://goo.gl/forms/8PIlpPTcycd6dqZw1

Nie ma nagród, nie ma rozdajo. Żal trochę. Utopione koszty i słaba socjotechnika. Ale mam żonę!
#ankieta #programowanie #cpp #cpp17
  • 15
@cpp17: W najgorszym wypadku zostaje masowe doklepywanie swoich odpowiedzi. Dlatego uważam, że wszelkie kwestionariusze ankietowe w pracach licencjackich/magisterskich są nierzetelne, bo każdy jeden student sobie dopisuje po 30-40 ankiet minimum (U mnie na szczęście obyło się "prawie" bez tego).
@SmellySocks: dzięki. Naturalnie, zaspamuje tym cały Internet... po prostu zacząłem od poważnych serwisów ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ankieta jest dla każdego, kto kiedykolwiek bawił się C++ i słyszał o czymś takim jak C++17. Jest tak przemyślana, że ciężko zatruć (będzie filtracja wyników).

@Armand0: niee. Żonę mogę oszukiwać, ale nauki - nigdy. W najgorszym wypadku będą trzy osoby zbadane. ¯\_(ツ)_/¯
@cpp17: Ankietka wypełniona, powodzenia w propagowaniu nowych standardów C++17.

Ale za pominięcie takich rzeczy jak Structured binding oraz dedukowania typów szablonów z parametrów konstruktorów to trochę na bakier u ciebie z tym C++17. W sumie to są dwie najlepsze rzeczy z tego standardu. Prove me wrong.
@CppPolska: dziękuję!