Wpis z mikrobloga

Cześć Mirko,
Mam mały kłopot z DHL. Nadałem przesyłkę z zamiarem oddania zakupionego produktu. Zgodnie z polityką sprzedawcy miałem na to 14 dni. Dnia 27.11 wysłałem paczkę z Gdańska. W sortowni w Tarnowie była oczywiście następnego dnia lecz niestety nie została podjęta przez żadnego kuriera DO TEJ PORY tj. 06.12. I właśnie dziś mija termin zwrotu. Czy jeżeli sprzedawca nie pójdzie mi na rękę i nie przyjmie zwrotu to mogę jakkolwiek obciążyć DHL za nieterminowośc dostawy? Dodam jedynie, że usługa to DHL 24. Kwota to prawie 3.000zł więc wolałbym jakoś odzykać te pięniądze.
#dhl #kurier #prawo
  • 2
@squawk7500: Udało Ci się może czegoś dowiedzieć w tej kwestii? Aktualnie jestem niemal w identycznej sytuacji - zwrot towaru do Sprzedawcy w ciągu 14 dni i niemała kwota do oddania. Paczka w oddziale Adresata "wisi" od tygodnia i nawet telefony na infolinię, czy "interwencje" przez ich stronę niewiele dają, a czas ucieka (òóˇ)
@squawk7500: 14 dni na zwrot, tzn. że możesz do tego czasu zakomunikować że zwracasz i od tego momentu masz dodatkowe 14 dni na wysłanie paczki, a kiedy dojdzie to Cię w sumie nie interesuje. jak wysłałeś maila sprzedawcy to wie czego się spodziewać..
jeśli sprzedawca nie wie, że paczka wraca to i tak będzie miał info kiedy wysłane, a w paczce pewnie zawarłeś formularz zwrotu, więc raczej powinien to uznać.
minęło