Wpis z mikrobloga

tl;dr Ankieta - wybierz który splitter bardziej pasuje do tego auta. (Splitter to taka dokładka pod zderzakiem; nie głosuj na auto a samą dokładke)

Chcę kupić sobie splitter przedni do mojej Fiesty ST. Jednak mam duży dylemat który brać. 1 - mały, dosyć dyskretny i spokojny, czy 2 - duży, agresywny, "wyścigowy". Zagłosujcie który bardziej waszym lepiej wygląda na aucie.

Na ten moment bardziej podoba mi się 2, ale boję się jak będzie się z tym jeździło na codzień. Może ktoś ma doświadczenie z jazdą z dużym skrzydłem z przodu?
Do tego nie chcę aby moje auto wyglądało jak rice civic, a obecnie mogę nie patrzeć na sprawe obiektywnie.


#motoryzacja #samochody #tuning #carboners
Kalak - tl;dr Ankieta - wybierz który splitter bardziej pasuje do tego auta. (Splitte...

źródło: comment_aWbiRa873otvLHZNxIvBoChWMRU86IVe.jpg

Pobierz

Który splitter brać?

  • 1 - mały, spokojniejszy 68.5% (85)
  • 2 - duży, "agresywny" 31.5% (39)

Oddanych głosów: 124

  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kalak: 1. Niewiele się różni od obecnie zamontowanego dla kogoś kto nie jest fanem tuningu niewielka różnica. 2. Nie wiem czy nie jest zbyt nisko osadzony przez co szybko go sobie uszkodzisz przy parkowaniu gdzie są zbyt wysokie progi, krawężniki, kostka źle ułożona.

Ogólnie to ciężko powiedzieć. Jakbym miał wybierać to musiałbym mieć identyczne zdjęcie z obiema wersjami jak w NFS i wtedy można wizualnie ocenić która lepiej pasuje.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Kalak: 2 wydaje się mało praktyczny do codziennej jazdy, w dodatku jak dla mnie trochę wieśniacki. Taki mocny akcent z przodu, a boki i pewnie tył bez dodatków, za mocno się odcina od reszty samochodu.
  • Odpowiedz
@LordDarthVader: Auta nie będę trzymał dłużej niż 3 lata. Natomiast boję się właśnie o możliwość uszkodzenia go. Nie jest bardzo obniżający (to skrzydło ma ~0,8 cm grubuści), natomiast jest długi i zmieni to kąt natarcia.

@kuraku: To już uważam za przesade. Auto jest tym czym jest i zmienianie całego zderzaka nie jest dobrą opcją.

@Czaajnik: Z tyłu planuję zrobić spoiler w stylu RSa. Więc też będzie
  • Odpowiedz
@Kalak: 2 podchodzi pod wieśtuning lekko. Jakbyś miał wszystko pod wyścigowy, spojler z tyłu opony niskoprofilowe itd to może. Ale jak jest zwykła ST to kompletnie bez sensu wygląda taka wielka morda.
  • Odpowiedz
Aerodynamiki nie potrzebuję.


@Kalak: Cóż, a balansu auta też nie potrzebujesz? To nie jest tak, że dołożysz skrzydło z focusa rs, splitter z allegro i nic się nie zmieni w zachowaniu auta.
  • Odpowiedz
@kipowrot: Ten drugi to żeby w "mocnym aucie" rzeczywiście coś działał nie może też być zrobiony wizualnie za 600PLN, a zaprojektowany w tunelu aerodynamicznym.

Natomiast mi się osobiście podoba taki look. Szczególnie te wsporniki fajnie wyglądają z przodu. Jednak widzę trochę hejtu w niego.
  • Odpowiedz
@Kalak mnie tam bawi jak auto wygląda szybciej niż jeździ, ale co kto lubi. Ludzie tuninguja 200konne TypeRy co je lepszy diesel zezre ))¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@kipowrot: Fiesta królem prostej nie jest. Nawet z hybrydą napęd na przód jest sporym limiterem. Natomiast jest szybka w zakrętach. Tego jej nie odmówisz. Zakręty mogę pokonywać z większą prędkością niż wiele mocniejszych, też "usportowionych" aut.
  • Odpowiedz
@Kalak ja jestem złym partnerem do rozmów, bo nie do końca rozumiem tuning i zawsze jak ktoś jakos drastycznie tuninguje auto, to pytam się czemu po prostu nie kupi szybszego auta.
Też lubię dość seryjny wygląd ( )
  • Odpowiedz
@kipowrot: Jest coś takiego z satysfakcji że zrobiłeś coś samemu, pod swoje preferencje, i jesteś z tego zadowolony.
Do tego dochodzi mentalność że człowiek zawsze chcę więcej. Jest fabryczne auto, po jakimś czasie brakuje mocy - chip. Skrzynia wymaga za długich ruchów? Short Shifter. I tak to idzie :P
  • Odpowiedz