Wpis z mikrobloga

@Wu70: ale blokują fundusze na karcie, a płaciłem w innej walucie niż pln. Myślałem nad tym, ale skoro gwarancja producenta nadal obowiązuje to skorzystam z naprawy/wymiany. Czytam o tym problemie i dotyczy on pasty, a raczej jej braku. Z Xbox one S też tak zrobiłem. Pecha mam do nowszych rewizji. Grubas był najcichszy.
  • Odpowiedz
@anthoris: no skoro wysyłają konsolę bez żadnego potwierdzenia to blokują całe 500zł i zaraz odblokowują, więc co za problem. Ja mam one i one X, obydwa są ogólnie ciche, ale pewnie jakbym bezpośrednio porównał to oczywiście słabszy i większy będzie cichszy ;-)
  • Odpowiedz
@anthoris: ja wymieniałem One X :) Pracownik tłumaczył o 400zł z groszami, a wyszło 500 coś bo vat.
Ale w każdym razie to tylko blokada na wypadek gdybyś był oszustem, sama usługa jest świetna, pozytywnie mnie zaskoczyli bo też myślałem że pewnie miesiąc czekania
  • Odpowiedz
@Wu70: no to wprowadzili mnie w błąd. Ciekawe czy mógłbym płacić inną kartą niż to, którą płaciłem pierwotnie za konsolę. No nic, w poniedziałek kurier zabiera paczkę. Trochę szkoda, nowe to nowe (o ile sprawne) a nie zamiennik.
  • Odpowiedz