Wpis z mikrobloga

@Hipokryzja_Wykopu: swoja drogą zobacz ile wtop - nawet np win XP, glanowane przez parę miesięcy staje się później klasykiem ;D i wzorem do naśladowania - zobaczysz jeszcze za 15 lat będzie Fallout 2077 to gniot, Fallout 76 to było coś ;D
  • Odpowiedz
@blogger: No i ESO było tragiczne na starcie. Dobrze, że wzięli się za rozwój tej gry, ale prawda jest taka, że gdyby od razu wyglądała tak jak obecnie, to osiągnęła by dużo większy sukces. No i teraz jeszcze pojawia się pytanie jak długo ludzie będą znosić takie podejście Bethesdy, bo niestety dla mnie już są spaleni
  • Odpowiedz
No i ESO było tragiczne na starcie.


@NPrBaz: A to coś się zmieniło? xD

@theodolit:
Co do F63 - nie przypominam sobie żebym widział coś takiego, a mam 34 lata i gram od dawna. Tam nie ma co robić, zupełnie. Fallouty to zresztą bardzo ciekawy temat do dyskusji. problem z tym że bardzo łatwo o pianę na pysku u rozmówcy :)
  • Odpowiedz
@blogger: bo w sumie rpg się kończy z przejściem FPP czy TPP, jak masz chodzić i działać dynamicznie to ciężko o RPG, takei myki jak VATS czy inne, ale w sumie statystyki nie mogą dużo zmieniać jak masz element zręcznościowy z bieganiem i celowaniem...

questy? nieliniowość - to zawsze tylko jakieś drzewka, i tu zalezy czy tytuł nam się podoba czy nie

z kolejnej strony np jakeis tam Darkforces czyli
  • Odpowiedz
bo w sumie rpg się kończy z przejściem FPP czy TPP, jak masz chodzić i działać dynamicznie to ciężko o RPG


@theodolit: BioWare w KOTORze sobie bardzo ładnie z tym poradził
  • Odpowiedz
@Ant0n_Panisienk0: Już Fallout 3 do mnie nie przemówił, jedyne co z tej gry pamiętam, to duża, ale niezwykle pusta mapa, gdzie nie było co robić, do tego wiele sztucznych ścian i ograniczeń.
  • Odpowiedz
@Hipokryzja_Wykopu: W Eso zmienilo sie duzo. Nawet bardzo. W porównaniu z innymi grami MMORPG jest w ścisłej czołówce najlepiej grywalnej i ze śliczną grafiką. A tak - na becie nie dało się grać. Sam pamiętam jak tylko zainstalowałem tą betę porobiłem jakieś drobne rzeczy i to tyle. Gra była mocno rozczarowująca. I te problemy z goldem ekwipunkiem itd itp. Było - mineło. Teraz jest to naprawdę dobra gra wciąga na
  • Odpowiedz
@NPrBaz: ale tam nie miałeś walki dynamicznej - tylko turową - klikałeś jakie skille mają lecieć, a nie celowałeś jak w aktualnym standardzie nawet poruszę świętość wiedźmin - rolowanie jest ważniejsze niż statsy

pomiędzy Baldurs gate, a kotorem jest różnica w sposobie wyświetlania obrazu ale walka podobna 'turowa" ;)
  • Odpowiedz
@theodolit: To prawda, ale przecież nikt nie kazał przenosić Bethesdzie Fallouta do 3D z dynamicznym celowaniem, mieli wiele różnych rozwiązań, ale poszli po linii najmniejszego oporu i uprościli świetną, rozbudowaną serię, do płytkiego biegania i strzelania.

I właściwie ciężko powiedzieć, czemu oni się nadal trzymają. Skyrim bez modów był średniakiem, Fallout 3/4 to straszne spłycenie serii, jak widać 76 zapowiada się strasznie, do tego zawsze ich gry są pełne bugów,
  • Odpowiedz
@NPrBaz: wg mnei odpowiedz jest prosta, tak jak z Diablosem na komórkę, pomijając jakąś populacje fanów - sprzedaje się mimo wszytko, diablo mobile będzie zarabiało... i fallout 76 tez

fallout shelter tez jakos zarabia a się po chwili nudne robi

Fallout jako marka będzie jeszcze przez pare wydań zarabiało, tak jak i inne franczyzy
  • Odpowiedz
@BaRi: wiesz mass effect tak uczciwie rzecz ujmując jest FPSem z elementami rpg, tak jak było rozwój postaci to nowe skille, ale walka dużo zależy od zręczności...
ze starych rpgów to jeszcze miało tyle wspólnego że nie prowadziło wszędzie wilekim znacznikiem questa

wg mnie główną zaletą takich gier (a bardzo lobię ME) jest świeżość, dobra historia, dobrze opowiedziana i wpleciona w bieganie i nie zauważasz powtarzalności, i innych nudnych elementów
  • Odpowiedz