Wpis z mikrobloga

Przepraszam że usunąłem poprzedni komentarz, ake chciałem coś dodać a wykop nie pozwolił mi edytować go ;-)
@czarnyrlz: czy wiesz że ten system był montowany w lagunie 3 gt? Nie słyszałem żeby były z nim problemy. @noitakto: problemy z elektroniką w samochodach francuskich są już dawno rozwiązane. Chyba że są to jakieś egzemplarze z niewiadomą przeszłością lub pi prostu wadliwe (tak jak dla każdej innej marki). Mam megane
  • Odpowiedz
@agronpl: ale ja nie rozumiem Ciebie. Na zdrowy rozum. Dochodzą łożyska igiełkowe na belce (można ją regenerować u mnie 800zl biorą) na dodatek w tym nowym systemie 4control, są elektronicznie sterowane amortyzatory, podłączone do rozbudowanego esp. Ma co się popsuc, im więcej elementów. Montowali też w mazdach, hondach, porsche i tam działa to lepiej.
  • Odpowiedz
@czarnyrlz: Po prostu nie rozumiem dlaczego oceniasz że ten system w samochodzie francuskim musi być gorszy. Jak na razie nie ma informacji o tym że jest on awaryjny (z tego co pamietam to od 2015 jest w talismanach i megane gt). Do tego ktoś kto się na to decyduje musi sie liczyc z tym, ze moze to wiecej kosztować przy ewentualnej naprawie. Ten sam problem co z zawieszeniem pneumatycznym w
  • Odpowiedz
@noitakto: Nie, nie są. Teraz wszystkie auta to jeden #!$%@?. W merolach np. masz diesle od renaulta. Renault po hejcie na lagune i megane bardzo poprawił jakość swoich aut na bardzo wysoki poziom, większość silników jakie posiadają są godne polecenia. Co do podzespołów to to jeden #!$%@?, bo każde auto będzie miało już teraz to samo. Wszystko leci na podzespołach zapewne jakiegoś np. boscha. Wyżej wspominany 4control to chyba najbardziej
  • Odpowiedz
@francuskie: uwielbiam auta francuskie, sam mam prywatnie Lagunę 3 coupé 2.0 dci gt, która teraz już jeżdżę tylko od czasu do czasu. Ale mówienie ze skrzynia cvt w koleosie działa cicho jest mocno przerysowane, chyba ze jedzie nim dziadek któremu refleks pozwala na ruszenie spod świateł dopiero jak zapali się już żółte.
  • Odpowiedz
@czarnyrlz: co do tylnich skrętnych kół w Renault to mechanizm jest niezawodny. Mam auto z 4control już ponad 2 lata, robiłem samochodem cuda również po torze i nigdy nie było z tym żadnych problemów. Wiec to troszkę pieprzenie z twojej strony : )
  • Odpowiedz