Wpis z mikrobloga

Pytanie o #piwo, a dokładniej o targi piwne, które odbędą się w Poznaniu w ten weekend. Jako, iż jestem biednym studentem zastanawiam się ile na takich targach się wydaje pieniędzy, tj. czy próbki piw na miejscu są darmowe/płatne a jeżeli płatne to za jaką cenę. Lubię próbować nowe smaki piw, ale wiem że te rzemieślnicze są z reguły drogie, a moja studencka kieszeń nie jest największa xD

#piwo #poznan #pytanie #pytaniedoeksperta
  • 17
  • Odpowiedz
@Spartanss: Z perspektywy bycia na lubelskich targach piwnych - niektóre stoiska mają darmowe próbki, ale możesz się też spodziewać wydania kilku złotych na ‚kubeczek’ z próbką. A ceny butelek są różne, średnio ok. 8-9zł, za jakieś bardziej rzadkie i udziwnione browary cena dobija do nawet kilkunastu złotych, a wybór jest bardzo duży. Na poznańskich pewnie jest podobnie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Spartanss: w zależności od piwa i litrażu. Niektóre browary leją już 0.2l, a inne nie mają kranów i mniej niż pół litra nie kupisz. Generalnie licz 4-5 zł za próbkę, ale raczej będzie to za około 0.3l. A jak się nieco ululasz i zachce się jeść to tragedia, w ubiegłych latach żarcie takie sobie i mega drogie, byłem gówniany burger 20zl, frytki 10 zł.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Spartanss: darmowe to są wielkości kieliszka od wódki, ale musisz poprosić i nie wszyscy dają taką opcję. Nie ma tak, że możesz jakoś swobodnie się częstować.
  • Odpowiedz
@Spartanss: różnie, ale na większości były darmowe. Czasem lali też 0.3 w cenie 0.2. Albo w ostatnich godzinach jakiś gruby porter za piątaka można było dostać 0.5. Chociaż teraz nie ma w niedzielę. Generalnie najlepiej w godzinach jak będzie najmniej ludzi, wtedy spokojnie można popróbować i pogadać, na jedzenie też nie czeka się wieki, chociaż to w sumie nie problem. xD Rok temu z browarami było gorzej rok do roku, ale
  • Odpowiedz