Wpis z mikrobloga

@piotr-zbies Zamontowali blaszkę, która przy odpaleniu ładunku katapulty nie pozwoliła się przepalić aby odblokować fotel. Była zbyt gruba, zamiast 0,6 mm to 1mm. Sprawdzili, pozmieniali i dopuścili. Nawiasem to patent mechaników naszych krajowych. Zmienili z oryginalnego Rosyjskiego.
  • Odpowiedz
@epll: @Smash123: @algorytm7007: raczej to, że ktoś się obsrał na miętotwo xD czytałem w NIE - choć wiadome jaka to gazeta - że straty jakie powstały przez uziemieniem Migów, są spore. Piloci stracili nawyki, automatykę ruchów, personel naziemny też zbijał bąki i doprowadzenie tego do stanu używalności zostanie oddzwonione w połowie 2019 roku xD
Inna sprawa, że obsrano się - bez Migów same F-16 c---a zrobią.
  • Odpowiedz
@NukeOps: Z Migami moja teoria jest taka, że może te dwie katastrofy były jakoś połączone i szukali przyczyny. Może teraz już wprowadzili jakieś poprawki do Migów i znowu mogą latać. Bo sprawa z fotelem raczej została rozwiązania dużo wcześniej skoro Suki już jakiś czas temu wróciły. No ale to tylko moja teoria.
  • Odpowiedz
@epll: ah, pijesz do przyczyn uziemienia - cóż, nie znam się. Jestem lekką piechotą, nie Siłami Powietrznymi ( ͡° ͜ʖ ͡°) mówiłem o tym, że obsrano się na miętowo, gdyż bilans latających wyszedł marnie. Same efy nie zrobią cudów. Po prostu ilościowo się nie zgadzało.
  • Odpowiedz