Wpis z mikrobloga

Jak się tak zastanowić decyzja blizzarda od strony firmy nie jest zła. Dla fanów diablo na kompa to tragedia i tu się w 100% zgadzam. Fundusze które mogły by iść na 4 czy 2remaster pójdą w immortala.

Ale!

Blizzard wszedł w rynek karcianek i pozamiatał go i poustawiał po swojemu. Obecnie jest hegemonem.
Moby przespał i ewidentnie tego żałuje. Zbiera resztki za pomocą HOTSa ale tutaj już wiele nie ugra.
Gry mobilne na komórki to obszar z ogromnym potencjałem. No i przyszłość prędzej czy później. Jeśli Blizzard wejdzie tutaj ze swoim stylem i rozmachem może z tego stworzyć produkt na miarę kolejnego heartstone.

A co do narzekań oddanych fanów D2? Można nawet porównać ich liczebność obserwujących tagi na wykopie. HS 1200 diablo, diablo 2 i diablo 3 w sumie 600 osób. Widać możemy być spisani na straty i poczekać więcej na zmiany w wersji PC.

#diablo #diablo3 #blizzcon #diablo2 #hearthstone
  • 12
  • Odpowiedz
@Harcownik: Ostatnia większa rzecz w świecie diablo(ignorując tego 'incydentu', który się wydarzył dzisiaj) ogłoszoną przez blizzarda był Reaper of Souls, który wyszedl w tym samym momencie praktycznie co HS. Problem jest taki ze przez te 4 lata od ich wyjścia: HS non stop jest rozwijany, a Diablo bylo całkowicie zlewane. Oczywiste jest że liczba obserwujących tag HS'a będzie większa od marki praktycznie martwej. Porównywanie takie jest kompletnie z dupy.

Z
  • Odpowiedz
@gasior213214123: Z diablo 3 było kilka głównych problemów.

Słowo klucz to monetyzacja. HS ją ma. Dużo ludzi narzeka że nawet aż za bardzo.

Diablo miało dom aukcyjny. Który w teorii był rewolucyjnym pomysłem. W dodatku takim który mógł wypalić. Oczywiście gdyby tak nie #!$%@? dropu przedmiotów i samej jego obsługi. Pod naporem graczy wycofali się z AH i jak diablo na siebie
  • Odpowiedz
@Harcownik: Przecież AH wycofali nie poprzez 'napór' fanów, a przez jakieś prawo w ameryce które wymuszało usunięcie AH lada moment. Czytałem o tym kiedy AH usuwali. Blizzard wybral dobry moment wycofania się i użył pretekstu który nie był prawdziwy.
Z diablo nie dostają nic bo #!$%@? sprawe po całości. Marka jest i była ogromna, tylko te patałachy nie umieją nią dobrze zarządzać. Jest i było multum możliwości monetyzacji marki, ale
  • Odpowiedz
@marcelus: Prawda. Najlepsze mechaniki zawarte w grze. Fajny rozwój postaci. Nieszablonowe.

Ale nie można solo wygrać całej gry i błyszczeć jak w LOLu więc przyciąga inny kaliber graczy.

W sumie grze wychodzi to na dobre bo kultura jest bez porównania. Gram w jakimś tam diamencie i pamiętam że kiedyś coś naprawdę #!$%@?łem i zrobiłem mega głupotę. Koleś z drużyny pyta mnie co ja #!$%@? no to mu odpisałem że spanikowałem.
  • Odpowiedz
Gry mobilne na komórki to obszar z ogromnym potencjałem. No i przyszłość prędzej czy później.


@Harcownik: wez nie denerwuj mnie takim czyms.

jak juz chcieli dac jakiejs firmie chinskiej licencje na diablo zeby oni mogli sobie zrobic asset flipa w ich chinskiej grze na komorki, to mogli to zrobic po cichu. przeciez EA sie nie chwalilo na E3 czy na czyms, ze robi chinskie need for speed. o chinskim call
  • Odpowiedz
@Harcownik: Przecież tu chodzi tylko i wyłącznie o hajs. Rynek mobilny jest warty więcej niż konsolowy czy PCtowy. Po co wypuszczać gierkę za 200zł, skoro można puścić tasiemca pay-to-win i odcinać kupony w nieskończoność, tak jak zrobili to i robią dalej z Hearthstone.
  • Odpowiedz