Wpis z mikrobloga

Mirki, w sprawie zwrotów albo zgłaszania do naprawy w sklepie w którym kupowało się np. laptopa.
Co mogę zrobić jeżeli dany sklep nie może mi udzielić wystarczającej odpowiedzi?

Nie potrafią podać statusu naprawy po tym jak autoryzowany serwis odesłał już po naprawie do nich laptopa spowrotem, mącą w mailach że laptop jest jeszcze w autoryzowanym serwisie, nie u nich.
Zaznaczam że zauważyłem na stronie producenta że wysłali spowrotem 12 listopada już laptopika ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nie wiem co mam dalej zrobić, czekać aż mi po 4 tygodniach od zgłoszenia albo więcej COKOLWIEK konkretnego napiszą, czy uderzać do jakichś specjalnych organów? (W sumie średnio się orientuję kogo mógłbym się poradzić, bo nigdy nie miałem takiego problemu, UOKIK?)

#kiciochpyta #laptopy #komputery
  • 6
@Querto a tak z ciekawosci zapytam. Czemu poszedles do sklepu a nie bezpośrednio do serwisu? Przeciez to automatycznie wydluza czas i przez wieksza ilosc rak musi przejsc sprzet.
@Querto na przykladzie serwisu Acera podam jak to wygladalo u mnie.

Halo, mam problem.

Ok, przyjmujemy sprzet. Adres do stronki , zamawiam kuriera na koszt serwisu.

Kurier przyjezdza, laptoka ni ma.

Minal tydzien.

Halo, wyslalismy komputer. Naprawion.

Kurier jest po nastepnego dnia.