Wpis z mikrobloga

Mireczki! Mam sprawę. Zakupiłem kamerę GoPro 5 w Euro RTV AGD. W domu zauważyłem dwie wady, martwy pixel na wyświetlaczu z tyłu oraz spolaryzowany przedni wyświetlacz. Kamera była droga i niby to jest mała wada, jednak wolałbym mieć za tą cenę kompletny produkt. Oddałem od razu po zakupie kamerę na rękojmię i dzisiaj dostałem zwrotkę iż reklamowany towar jest zgodny z umową, wolny od wad za które odpowiada sprzedawca. Co mogę zrobić w takiej sytuacji dalej. Dodam iż kamerkę wzięłem na raty i wolałbym, bo w między czasie wyszła gopro 7 za moją dopłatą wymienić na ten model albo zwyczajnie dostać kompletny model gopro 5. Nie ukrywam iż jestem trochę zawiedziony :( Proszę o pomoc co mogę zrobić w tej sytuacji, jak dalej walczyć? Czy w ogóle jestem w stanie coś ugrać.

Dzięki za pomoc
#gopro #prawo #kiciochpyta
  • 10
  • Odpowiedz
@Baton_Wielki: oddałeś na reklamację i tutaj popełniłeś błąd. bo jeżeli produkt był wadliwy miałeś odstąpić od umowy zakupu i miałeś na to dwa tygodnie. Teraz możesz się "bujać".
  • Odpowiedz
@Baton_Wielki: Zależy co obejmuje gwarancja. Ja miałem podobną sytuację z laptopem, gdyż dopiero w domu zauważyłem subpiksela, a w warunkach gwarancji jest dopuszczalna ilość dwóch subpikseli. RTV EURO AGD nic z tym temat nie chciało zrobić, ale bezpośredni kontakt z serwisem dell i sami wymienili matrycę na nową,choć nie musieli tego robić. Zmierzam do tego, czy sprzęt musisz reklamować przez RTV EURO AGD czy możesz bezpośrednio przez GOPRO, bo czasami
  • Odpowiedz
Kilka słów wyjaśnienia, co się okazuje ten sms nie oznaczał tego iż rękojmia jest nieuznana, towar udało mi się wymienić na gopro 7 za dopłatą. Wielki plus dla Euro RTV AGD. Mam 7 wolną od wad.
  • Odpowiedz