Wpis z mikrobloga

Jak się liczy bonus z labirytny w chełmie?

Mam powiedzmy skilla, który wali fizycznie. Z itemów i drzewka mam np. 200% zwiększone obrażenia fizyczne. W hełmie mam dodatkowe 40% dla obrażeń z tego skilla jako "enchant". To te 40% liczy sie kumulatywnie czy nie? Tzn czy ostatecznie będzie 240% zwiększonych obrażeń czy 280%?

#pathofexile
  • 6
@chanelzeg: Nie wiem o jaki enchant chodzi, ale wszystkie wartości danego ''rodzaju'' sumujesz i dopiero wtedy wyliczasz obrażenia w oparciu o skill oraz DPS broni. Wartości ''increased'' sumujesz niezależnie od tego czy znajdują się w hełmie, czy w pasywnym drzewku. Wartości ''less/more'' obliczasz oddzielnie.
@Elec: @Logytaze:
Nie wiem czy do końca mnie zrozumieliście. Zdaje sobie sprawę, że te same increasy itd się sumuje. Ale w hełmie można miec unikalny enchant +xx% do damage skilla X. Czyli damage konkretnego skilla. W żadnym innym miejscu dokładnie tego bonusu nie możemy złapać. Wieć czy on zwiększa o te % już wcześniej powiększoną wartość czy najpierw sumuje się z jakimś podobnym bonusem i wtedy przemnaża.
@chanelzeg: Rozumiemy, to ty nie rozumiesz ( ͡° ͜ʖ ͡°) Masz wyjaśnione w linku który podałem, ale spróbuję samemu.

Każdy "increased" oddziałujący na dany skill się sumuje. Ice Crash ma tagi: Attack, AoE, Cold i Melee.
To znaczy, że: increased cold damage, increased elemental damage, increased area damage, increased melee physical damage, increased physical damage with axes (zakładając, że używasz topora) i increased physical damage with two