Wpis z mikrobloga

@piomar123: Widać niepotrzebne. Może lepiej mieć mniej silników do wożenia i po prostu symulacjami upewnić się, że gazy overexpanded dalej będą OK działały, bez jakiś oscylacji, odklejań się przepływu itp.
  • Odpowiedz
@piomar123: @abraca: Wszystkie są do lądowania w warunkach atmosferycznych. Dzwon próżniowy wybuchnie w warunkach atmosferycznych, ale taki do sea level nie jebnie w próżni - będzie mniej wydajny.

Dlatego są te "kafelki" dookoła silników. Z tego co się spekuluje to ma działać jak tzw. variable jet nozzle. Takie coś sprawia że całość będzie miało idealne ISP niezależnie od tego czy będzie w atmosferze czy w próżni.
Norwag93 - @piomar123: @abraca: Wszystkie są do lądowania w warunkach atmosferycznych...

źródło: comment_Rml2stJto7CpEmb6o725CpdmX7D9kgjo.gif

Pobierz
  • Odpowiedz
Hej tutaj jest lista skrótów, które pojawiły się do tej pory w tym wpisie i jego komentarzach.

BFS - Big Falcon Spaceship (see BFR)
ULA - United Launch Alliance – Firma konkurująca ze SpaceX.

Jestem botem
  • Odpowiedz
@Norwag93: z tymi kafelkami to fałszywy trop. Skoro są w kosmosie to powinny być wysunięte żeby powiększyć dyszę wirtualną a jak widać tak nie jest więc to nie jest to.
  • Odpowiedz
@piomar123: a moze wszystkie są atmosferyczne tak aby jeszcze obnizyc koszt i produkowac tlyko jeden wymiar i jeden rodzaj silnika. Impuls wlasciwy w atmosferycznym bedzie troche mniejszym ale skoro silnikow bedzie 7 to nadrobią z nawiązką
  • Odpowiedz