Wpis z mikrobloga

@shinX
@mroz3 Ciekawe co to za decyzja, bo to nie musi być wcale problem wooopita. Np. inwestor ma inny brand, z ktorym chce wejść na nasz rynek, albo kupił jakiś wiekszy polski brand np. pizzaportal i brand woopitu mu nie jest tak potrzebny.
@Iudex: Jak na mój rozumek to Uber Eats ich zjadł w kategorii szybki dowóz, a Pyszne + Pizzaportal w kategorii ilości restauracji. Skoro nie mogli konkurować ani w jednym, ani w drugim + zapomniało im się płacić kurierom, do tego akcje typu "nie dowozimy bo pada deszcz" to serio nie wiem jak by to mogło być rentowne :)
@shinX Być może jak większość startupów nigdy nie byli rentowni. Dużo trudniej jest np. nagle zacząć zarabiać jak się jest pod wodą niż zarabiać mało i w jakimś momencie to wyskalować.
@Iudex: Wooopit na samym początku był ok. Przy stagnacji na pyszne i pizzaportal oni byli nowością i dali fantastyczne knajpy na dowóz.

A potem zaczęły się jaja z dostawami, maksymalizowanie minimalnej kwoty zamówień, ceny dowozu z kosmosu już w momencie, gdy knajpa była dalej niż 1 km od domu.

A i może Gruby swoje dodał, bo dla mnie stał się on antyreklamą.

Z tym UberEats nie szarżujcie, bo na razie u
@FotDK: UE ma minusa bo? Jak dla mnie plusy: mają maczka ( ͡° ͜ʖ ͡°) i mają najlepszych dostawców w postaci panów z Indii - wiedzą gdzie jechać, są szybko, nie cisną small talku, zawsze uśmiechnięci, fenkju i tyle ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja mam podwójne nieszczęscie, bo woopit zamknęli, a na stronie UE mam jedną knajpę dostępną. Zawsze było kilkadziesiąt. Też tak macie?